Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Hej tjejer!

Fick hem underbara Bobux idag från England, hade köpt L och XL til Damien men L var ganska små jämfört med vad jag hörde här  i tråden, de satt lite tajt på Damien så vi får ha XL på dagis redan nu och spara L till nästa bebis, ingen idé att försöka sälja tror jag. Köpte ju fler par till lillen i magen med, åh så fin han ska bli.{#lang_emotions_kiss}

stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-31 20:13:26 följande:
    Hej!Bobux töjer sig så att du vet
    aha, så om de sitter precis nu så är det ingen fara alltså? De var ju finast, de i L, med stjärna på... {#lang_emotions_kiss}
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2009-08-31 20:15:01 följande:
    Åhhhh var köpte du? Provade Sveas som hon hade i våras o de var för små. Så måste ju ha ett par nya.
    Jag köpte från ollipops.com  - tips från några här i tråden, de kostar runt 200 kr där och fri frakt om man köpte mer än ett par el så. De hade massor med fräcka skor!

Köpte gröna med grodor till killen i magen (har köpt ljusblå med pingviner tidigare) och Damien fick grönblå med vit stor stjärna i L och blå med racerbilar i XL.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-08-31 20:20:40 följande:
    Max bobux kan han fortfarande ha fast han enligt deras tabell borde ha nästkommande storlek så de har töjt sig bra mycket..De sitter som bäst när de är använda och har fått in formen efter fossingen
    ok, tack då satsar jag på L iaf då, de var ju finast.
  • Damien och Adrian
    {#lang_emotions_smile}Hej tjejer - är någon av er expert på Me Too?

Jag vill köpa en stickad overall och har för mig att de är stora i stlk men kan ha fel... någon som vet? Jag vill ha en i stlk 68 men om de är stora blir det fel och då passar ju 62 bättre... i 62 har jag en liten molo väderoverall (68) och i stlk 74 vill jag bara ha jacka, därför känns det viktigt. Jag har i flera dar mailat och ringt shopen men får inget svar... {#lang_emotions_yell}
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2009-09-01 21:31:34 följande:
    Svea hade en stickad uteoverall när hon var bebis. Tycker den var aningen liten i stl.
    LJ2 skrev 2009-09-01 21:31:57 följande:
    jag hade en mee too stickad förra året till lillan i 68.. tyckte den var normal till lite stor i stl..  hon hade den samtidigt som andra 68 iaf.. nåågot längre bara, men inte mycket.. enligt mig iaf =))
    hmm olika bud. Jag var och kikade på den nya för hösten och blev lite betuttad, men nu när jag ska beställa så känns det svårt... får nog ta 68 iaf då, 62 känns det som att jag redan täckt upp med lurvisar och overall....
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2009-09-01 21:36:51 följande:
    Hmm och inte blir det väll enklare om jag mäter den vi har? Var ju snart två år sedan.
    nej de kan säkert variera. Men tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14