• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 16:35:14 följande:
    Jo precis, byter jag jackan till en 104 så är väl setet givet till Tara nästa vinter Det är bra för både dig o mig att Maia alltid är en storlek över Tara Jo de kom samtidigt men kag provade enr osa lurvoverall i 92 på Maia förra året och den var alldeles för liten, så då borde den ju inte vara stor i storleken då...jag fick ju ta 98/104 då i jackan istället och jackan är nu för liten...
    japp  helt givet  {#lang_emotions_laughing} finast ever ju {#lang_emotions_heart}
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 16:37:36 följande:
    Jag vet inte...tror inte jag sett den någonannanstans Förstår dig...nu tog hon ju på sig ansvaret för att hon skickat mitt första paket till fel adress utan avsändare men nu när jag fick detta, gissa vad? Där stod INTE avsändare!! Lär man sig inte av sina misstag??Är därför lite tveksam till om jag vågar krångla med att byta jackan till en 104...
    samma här ingen avsändare ...
  • gurkburk22

Hej

Den här frågan har ni kanske fått tusen gånger i detta forum ... men jag provar ändå.

Om man åker till Köpenhamn - var ska man shoppa barnkläder? Vilka ställen får man inte missa?

Vore jättesnällt om nån orkar tipsa lite ...

• Mamma Kråkan
    gurkburk22 skrev 2009-10-02 16:48:05 följande:
    HejDen här frågan har ni kanske fått tusen gånger i detta forum ... men jag provar ändå.Om man åker till Köpenhamn - var ska man shoppa barnkläder? Vilka ställen får man inte missa?Vore jättesnällt om nån orkar tipsa lite ...
    Ingen koll alls inne i stan men på ZOO finns världen finaste butik med småfolk,hummel,idat, och flera andra danska märken & massor av underbara gosedjur.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2009-10-02 16:01:41 följande:
    föresten jag måste ju tipsa om att lämna in vagnen man fick ju en gåva påse med massor av fiina grejor i då bland annat en mini skötväska ifrån sobea, ritblock, reflexväst , nalle och lite mer saker.
    Tack för tipset. Men Anton är liiite stor föör vagn
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-10-02 16:56:43 följande:
    Tack för tipset. Men Anton är liiite stor föör vagn
    haha okej jag trodde du hade med dig lilltjejen med {#lang_emotions_wink}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Pejo

Vem var det som ville åka till salgen på tisdag? Som inte hade fixat det innan?
    Ändrade planer på jobbet så jag tänkte åka på tisdag istället?
    Om någon vet kan ni väl antingen tipsa mig eller henne...

• Zvartaliljan
    Pejo skrev 2009-10-02 16:58:28 följande:
    Vem var det som ville åka till salgen på tisdag? Som inte hade fixat det innan? Ändrade planer på jobbet så jag tänkte åka på tisdag istället? Om någon vet kan ni väl antingen tipsa mig eller henne...
    Pimm
  • Pejo
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 16:59:09 följande:
    Pimm
    TACK
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14