• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 23:48:32 följande:
    Han missade den förlossningen...som de flesta faktiskt...tror det bara är min och lillsyrrans som han fått vara med på. Var ju inte så vanligt på den tiden att pappan var med...eller jo..3an var han med på kom jag på nu, eftersom hon satt fast med navelsträngen runt halsen så fick han komma in.
    det är ju när det strular som man tycker att de ska gå ut från rummet?
    ja, alla e olika..
    men inte fick va med??
    min pappa va med vid alla 6 barn när vi föddes?
    o jag e 80-a ?
    * 3 underbara busfrön *
  • Zvartaliljan
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 23:46:34 följande:
    Med Nelly fick jag stanna en vecka med viggo stannade jag bara 12 timmar Nelly ville ha hem mamma och jag fick ett par morfin sprutor under natten efter han kommit så kramperna och smärtan försvann & mot febern gjorde dom inte så mycket efter några dagar av sambo vård blev jag bättre. Däremot fick jag dyrt lova att nästa gång åka in direkt då det gör pytte lite ont
    de där morfinsputorna kan göra under Efter Maia mådde jag jättebra, helt otroligt, efter nästan 2 dygn av värkar och 3 timmars krystvärkar så var jag på väg att tuppa av så de tog sugklocka. När hon väl var ute så var det som livet kom tillbaka i mig o jag blev hur pigg som helst De rullade ju ut henne på neo o sa till mig att vila o gick för o göra några mackor, när de kom tillbaks var jag borta Fy fasen vad sur den sköterskan var på mig som gjort blodspår längs med hela golvet bort till neo
    Så efter förlossningen mådde jag verkligen oförkämt bra, illamåendet försvann direkt, foglossningen blev bättre, ja ALLT blev bättre. lider med dig som både gick igenom jobbig graviditet o sen jobbigt efteråt dessutom. 
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • LJ2
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 23:50:10 följande:
    Nää tjejer nu kallar sängen sov så gott på er  
    kexchoklad skrev 2009-07-25 23:50:10 följande:
    Nu måste jag gå och sova. Natti natti tjejer!
    sov så gott på er

jag ska med snart sova.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-07-25 23:49:10 följande:
    men fy.. tur att läkare finns ibland.. vad hade hänt han då?? som jag då.. 3 barn med 3 olika förlossningar typ.. =))
    Han var bara död...ingen vet varför. De återupplivade honom iaf utan att hans mamma ens hann märka något...läkarna och pappan försvann ut med honom direkt men hon hann aldrig fatta att han var död förräns de berättade det för henne långt efteråt...skönt ändå att hon slapp det.
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-07-25 23:52:29 följande:
    det är ju när det strular som man tycker att de ska gå ut från rummet? ja, alla e olika.. men inte fick va med?? min pappa va med vid alla 6 barn när vi föddes? o jag e 80-a ?
    Det var väl olika vid olika sjukhus antar jag...min bror fick han inte vara med på, han är född 74, nästa 75 o henne fick ahn inte heller vara med på. 79an var hon som det gick illa med. Nästa missade han eftersom han var så jäkla full o mig o lillsyrran var han med på
  • LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 23:57:10 följande:
    Det var väl olika vid olika sjukhus antar jag...min bror fick han inte vara med på, han är född 74, nästa 75 o henne fick ahn inte heller vara med på. 79an var hon som det gick illa med. Nästa missade han eftersom han var så jäkla full o mig o lillsyrran var han med på
    Fast min pappa var med när jag föddes 1974, kanske olika var man är född eller nåt...
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 23:55:36 följande:
    Han var bara död...ingen vet varför. De återupplivade honom iaf utan att hans mamma ens hann märka något...läkarna och pappan försvann ut med honom direkt men hon hann aldrig fatta att han var död förräns de berättade det för henne långt efteråt...skönt ändå att hon slapp det.
    ja skönt att hon slapp märka, men man kan ju inte låta bli o tänka.. om det hade tagit några krystvärkar längre.. hua..
    man ska int etänka så nu, allt gick ju bra =)

nä.. nu är det sängen för mig me.. har jag tur blir det 7 timmars sömn nu..
    dumma dator o FL, alltid, alltid sitter jag för länge..
    * 3 underbara busfrön *
  • Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2009-07-25 23:58:37 följande:
    Fast min pappa var med när jag föddes 1974, kanske olika var man är född eller nåt...
    jo precis som jag skrev...olika vid olika sjukhus säkert
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-07-26 00:00:22 följande:
    ja skönt att hon slapp märka, men man kan ju inte låta bli o tänka.. om det hade tagit några krystvärkar längre.. hua.. man ska int etänka så nu, allt gick ju bra =) nä.. nu är det sängen för mig me.. har jag tur blir det 7 timmars sömn nu.. dumma dator o FL, alltid, alltid sitter jag för länge..
    ja man kan ju inte låta bli o tänka...en krystvärk till o han hade kanske aldrig levt...hur hade mitt liv sett ut idag då?? Nä man ska inte tänka för mycket på OM, man får bara huvudvärk
  • Zvartaliljan

Jaha drog alla nu då {#lang_emotions_dreamer} jag som inte kan sova...sov typ 3 timmar igår..klarar inte av att sova ensam...
    Tar väl o sätter på TVn då istället

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14