JuliaochNelly skrev 2009-07-25 23:46:34 följande:
Med Nelly fick jag stanna en vecka med viggo stannade jag bara 12 timmar Nelly ville ha hem mamma och jag fick ett par morfin sprutor under natten efter han kommit så kramperna och smärtan försvann & mot febern gjorde dom inte så mycket efter några dagar av sambo vård blev jag bättre. Däremot fick jag dyrt lova att nästa gång åka in direkt då det gör pytte lite ont
de där morfinsputorna kan göra under

Efter Maia mådde jag jättebra, helt otroligt, efter nästan 2 dygn av värkar och 3 timmars krystvärkar så var jag på väg att tuppa av så de tog sugklocka. När hon väl var ute så var det som livet kom tillbaka i mig o jag blev hur pigg som helst

De rullade ju ut henne på neo o sa till mig att vila o gick för o göra några mackor, när de kom tillbaks var jag borta

Fy fasen vad sur den sköterskan var på mig som gjort blodspår längs med hela golvet bort till neo
Så efter förlossningen mådde jag verkligen oförkämt bra, illamåendet försvann direkt, foglossningen blev bättre, ja ALLT blev bättre. lider med dig som både gick igenom jobbig graviditet o sen jobbigt efteråt dessutom.