• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Greksmurfen skrev 2009-07-19 22:19:44 följande:
    hihi nja... ja ksulle säkert kunna ta på han en butterfly men tro inte maken hade diggat det =D...
    som min tråkgubbe då.. Julia fick inte ha kvar ferrari för han.. "den e pojkig med massa bilar på" 
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Raihana skrev 2009-07-19 22:20:42 följande:
    Ja, Mini är ju 16 månader nu, nästan 17 till dagis start så tror hon klarar det bättre nu. Alla sa ju att min kille skulle bli sååå sjuk när han började på dagis, med alla nya bakterier och så. Sen han började i augusti-08 har han inte haft en enda sjukdag Jobbigt att dom levde rövare hemma, men skönt att dom inte blev så sjuka!
    wow, det e inte vanligt!! din pojk måste ha högt försvar!! =))
    ja, jag kan lova att jag faktiskt va glad när de äntligen fick gå till skola/dagis igen.. o kunna andas lite några få timmar!!
    fast hellre det än att de ska gnälla o ha hög feber o man får massa vaknätter o sånt.. massa kli o svidande o ont o vårt o sova..
    nä.. hellre att de river huset då, iaf tecken på att de mår bra =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Raihana skrev 2009-07-19 22:22:33 följande:
    Ja, men ville inte ha den i växa lådan längre....
    jag kan ibland inte låta bli o svara.. hmm.. gillar ibland o prata med folk, speciellt om jag vet att jag har rätt..
    hmm.. fast ibland skulle det varit bättre o va tyst..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    mortillsju skrev 2009-07-19 22:23:49 följande:
    det smittar absolut mest dagen innan man blir sjuk vad jag fattat av smittskyddsintitutet. Sen trappas möjligheterna till smitta ned. Mina två små blev inte ens sjuka av sina vattenkoppor *inte ens feber*, utan vi kliade lite på ryggen några dar, lekte och det var allt. De ringde inte ens från dagis när de upptäckte att dottern fått vattenkoppor där !! då hennes allmäntillstånd var som vanligt. Tydligen är det smittskyddsintitutets råd. Så ta det med ro. Det är en mycket lindrig sjukdom för det allra mesta!
    jo.. vet ju att det inte behöver va så farligt alls.. mina 2 andra va inte heller dåliga av det.. bara att de smittade så fick stanna hemma  =)
    bara va nyfiken rent allmänt på HUR smittsamt det eg är.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Raihana skrev 2009-07-19 22:27:02 följande:
    Hmmm, är det möjligtvis den jag har på span på T till min lilla tjej
    e det säkert.. jag har inget svårt namn på t iaf
    86 e det, o helt ny....såå fin ju *suck* jaja.. han får bet den nya rymdrosen ist som kompensation
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Raihana skrev 2009-07-19 22:30:33 följande:
    Hmm, jo jag vet. Ibland skriver jag svar men skickar det aldrig.
    hawaii body? vart?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    mortillsju skrev 2009-07-19 22:31:18 följande:
    Jag tror det är mycket lättsmittat under de dagar man är smittsam. Resonemanget från dagis var att Saga redan smittat alla där dagen innan då hon var kärnfrisk. Sen blev hon ju själv smittad där. Rena epedimin , men klart skönt att de får det som små.
    Greksmurfen skrev 2009-07-19 22:35:01 följande:
    lj2 ..du har inte varit å shoppat på lindex=P...... råkade gå in där en sväng idag med blev lite OT shoping
    va på lindex i *funderar* hmm.. tor tror jag de var..
    hittade massa bra saker
    tyvärr fanns det mer kläder jag ville ha än tillgängliga pengar på kontot
    nä.. måste ha mat med ju =))
    o ska till köpenhamn i morgon ju, så tänkte shoppa lite där med
    sen spelar mina gudar!!!! nu är det bara några timmar till vi åker =)) jaja, i morgon bitti då.. =)) syster e här o ska ha barnen över natt =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Raihana skrev 2009-07-19 22:42:02 följande:
    Avslutad.....

jaja.. jag har inte sagt nåt.. =) håller tyst..
    ja, letade men hittade ingen hawaii. jaja.. DK i morgon, så se om de har lite rolig shopping =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

Hej hej
    nåt jag missat?
    är inte inne länge idag, e heeelt slut ju *men sååå glad o nöjd*

såg en jacka i köpenhamn åt sonen, men blev osäker.. vill veta om den finns här ju =)
    tror jag kommer billigare undan nämligen..
    i höstnyheter.. en svart, liite fodrad.. jag tyckte det såg lite ut som mc stil på den..
    kostade 450 dkk..
    nån som vet vilken jag pratar om o vet vart den kan finnas?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

måste säga med att jag blev lite besviken på rymdrosen.. =( inte alls lika fin irl som på bild..
    kollade på alla i flera stl, o dom imponerade inte så mycket.. däremot tyckte sambon en annan tröja va fin, vet dock inte vad trycket heter, då jag inte gillat det.. myycket finare irl ju =)) måste leta reda på den.. höstnyhet den med.. =))

* 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14