• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

kexchoklad skrev 2009-07-21 22:43:03 följande:
    Jo, de är superfina. Jag har handlat lite långärmat till höstennu. Sonen har börjat tycka att det är jättespännande att följa med och hämta posten. Sen vill han bära in paketen och öppna de själv. Han är så söt!
    haha.. =))
    låter som min, fast han ska lyfta upp posten o  bära in den till mig, jag får inte hjälpa han!!  "jag e en sto kille mamma, kan fäv mamma!!!"
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-21 22:48:38 följande:
    Tack vad snällt! Jo, jag skulle verkligen vilja åka, men det beror på vad resan kostar. Det måste vara något alldeles speciellt att ha varit med om en salg. Alla fina Molosar till fina priser
    ja.. det var väldigt speciellt..
    o gav total mersmak !!!
    vad var det nån skrev på en bild? "sortering i molohimlen" eller nåt sånt? ett JÄTTELASS med fina fina molosar i knät =)))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2009-07-21 22:49:43 följande:
    Herregud kollade stormis blogg, 150kr för babylurv. Tror jag bokar resan nu
    haha.. ja du ser
    ring när jag ska hämta dig bara
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-21 22:50:48 följande:
    Vilket print var det?
    rådjur *drömmer*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2009-07-21 22:52:28 följande:
    Visst kan det finnas kläder från tidigare kollektioner också? Om det blivit över osv? Måste ju bara fara, hade varit såå kul! Hur långt har du från jkpn till salgen? Nu när du hittade en smidig väg
    japp.. =))
    kan finns om de har nåt gammal kvar
    jag har ca 20 till helsingborg...(bor lite utanför jkpg)  sen färja över, sen ca 5-6 mil till köpenhamn.. hittade en mindre väg nu, som ledde direkt till där vi svängde av sist hoppas det e på samma ställe!!
    men satt o räknade på pris o så..
    jag har hmm.. ja, vad har jag till malmö eg?? 27? till flygplatsen tror jag.. ?
    vi tog bron över sist, men då hade de fått låna bropass, så kom billigare undan.. tror det kostade runt 800 annars..
    sen va det nån mil till.. (eller 3 typ om man irrar o kör fel o blir lurade av gps o enkelriktade gator, haha)
    färja tor kostar 450 eller nåt sånt.. så samma pris som om man har bropass..
    men den vägen vi körde igår, så av färjan, sen raka vägen fram till skylten!! såå smidigt.. tom så JAG skulle våga köra i köpenhamn gubben fick köra igår o idag ju..
    sist va vi inne i köpenhamn o snurrade ju!! mitt i smeten typ tyckte gpsen att vi skulle köra.. fast vi hade inte varit där innan nån av oss..
    de som har rutin kan nog säkert en smidigare väg? =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2009-07-21 22:54:34 följande:
    Kexchocklad - Hallå det går ju direkt flyg från Kallax till köpenhamn. Ca 1800 tur och retur
    hha. där ser ni, ännu enklare
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Raihana skrev 2009-07-22 21:27:55 följande:
    Smart tjej
    Jag postade en rosa mailingbag idag med väääldigt fint innehåll
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

O fy sjutton!!!
    jag vet EXAKT hur du har det.. har haft det med alla 3 !!
    låg inne 3 ggr med första, bara 1 ggn med nr 2, ingen med 3:an, dock precis på gränsen..
    inget man önskar sin värsta fiende..
    o ibland undrar man varför man va så dum o verkligen ville skaffa barn igen.. *men så värt det*
    fy o blä.. hoppas verkligen du slipper åka in igen..
    jag åt pulvermos (med gräddsås) *tips* när man kräks, så slipper man klumpar.. men ändå mätt ( en stund iaf)
    kex funkade inte alls, inte fil heller, mjölk va såå äckligt.. the funkade ibland, men man e ju konstant hungrig..
    buljong med..
    iaf på mig.. alla e ju olika o gillar olika saker..

hoppas verkligen det går över snart!!
    (jag kräktes o mådde illa fram till dom kom ut tyvärr)

fy vad jag tycker synd om dig!!
    kram!

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Raihana skrev 2009-07-22 21:35:30 följande:
    Nämen sötisen!!! Kan tänka mig hon blev glad!! Ja, dom försöker ibland dom små. Min tjej håller på med en ny grej: Mamma, jag döööööör om inte min mage får glass....
    ja, den ska va framme i morgon om de gör sitt, postade innan tömning ju =)))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2009-07-22 21:35:33 följande:
    O fy sjutton!!! jag vet EXAKT hur du har det.. har haft det med alla 3 !! låg inne 3 ggr med första, bara 1 ggn med nr 2, ingen med 3:an, dock precis på gränsen.. inget man önskar sin värsta fiende.. o ibland undrar man varför man va så dum o verkligen ville skaffa barn igen.. *men så värt det* fy o blä.. hoppas verkligen du slipper åka in igen.. jag åt pulvermos (med gräddsås) *tips* när man kräks, så slipper man klumpar.. men ändå mätt ( en stund iaf) kex funkade inte alls, inte fil heller, mjölk va såå äckligt.. the funkade ibland, men man e ju konstant hungrig.. buljong med.. iaf på mig.. alla e ju olika o gillar olika saker.. hoppas verkligen det går över snart!! (jag kräktes o mådde illa fram till dom kom ut tyvärr) fy vad jag tycker synd om dig!! kram!
    jag skulle ju citera Liljan, men det kanske ni förstog..
    blev nåt fel ju
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14