• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-07-23 22:39:23 följande:
    Att de aldrig fattar!!
    inte lätt när de är från en annan planet
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-23 22:40:33 följande:
    kan du inte muta han då?? sätt han på ströget vid en bar?? så handlar du så länge? så plockar du upp han när du e klar? o så åker ni o äter efter det (jaja, fyllemat e gott med) o sen myser iväg till hotellet??
    att han däckar när ni kommer fram gör inget, då kan du lungt gå igenom dina inköp en gång till
    *nu  va jag ju smart*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Morty skrev 2009-07-23 22:43:29 följande:
    nä, det har du ju rätt i
    min gubbe är från "garage planeten" här iaf..

så ingen som klagar på uppmärksamhet på kvällarna här.. haha.. jag har datorn för mig själv efter barnen somnat.. oj vad ledsen jag e då
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-23 22:40:33 följande:
    ja just det ja, vad var det för bambi du hade köpt innan på t ? tröja, body eller suit?
    jag sålde ju nya tröjor sist efter salgen, försökte trycka ner min 74-80 i en 68 tröja, men fick mig bara ett gott skratt..
    o lite tårar med iofs.. ääälskar bambi, vill vill ha det i va som helst, snart vilken stl som helst.. bara det är från 86 o upp.. ev 80 med.. bara jag får nåt.. men verkar tyvärr kört.. *suck*
    nu letar mamma åt mig med, överallt.. =) det e bra..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Raihana skrev 2009-07-23 22:47:18 följande:
    Gokväll i tråden!! LJ2: Tackar för finfin post idag!!! Passade så bra på Mini, hade en svart plyschkjol till som satt perfekt ihop med suiten
    kul att dom gjorde sitt jobb den e ju såå fin.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2009-07-23 22:47:26 följande:
    Nä precis. Finns inget som heter "för mycket kläder" i det här hemmet
    nope, inte här heller, heter "nästa storlek" här
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Raihana skrev 2009-07-23 22:48:55 följande:
    Kanske dyker upp på salgen, vem vet.... Och aquaflower och fleur som baby klänningar......ååååååh så fint det vore!
    så får du inte säga..!! då får man ju hopp om det.. men gud vad fint det hade varit!!!
    en aquaklänning.. att jag skulle knuffa surdanskor för den kan jag lova
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Raihana skrev 2009-07-23 22:52:22 följande:
    Ja, superfin!! Men nu vill ju sonen ha en sån tröja......suck...går ju inte att hitta nu ju!
    får ge ditt hopp till salg.. de hade ju lite gamla tryck där med.. så hoppas kan man alltid =)
    åhh.. en sån tröja skulle nog min son med ääälska.. galen i allt med motor i ju.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-23 22:54:04 följande:
    Vilken bra idé Ja, på något sätt borde jag få med honom. Vi har inte varit iväg någonstans, bara vi två, sen sonen föddes och han är 2,5år nu så det börjar bli dags
    :-O
    wow.. det e är ett tag.. då är det verkligen på tiden!!
    vi var iväg i köpenhamn i mån till tis, bara jag o sambo, utan barn.. såå långt hemifrån för första gången sen.. hmm.. oj då,. sen sonen föddes, o han blir 3 i sept så ska nog va tyst...
    sovit borta en ggn innan, men då va barnen 5 min från oss, vi såg huset ju från där vi var o vi lämnade dom vid 6 på kvällen o hämtade efter lunch precis, ute o firade min mamma.. nu i maj ju =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Raihana skrev 2009-07-23 22:58:02 följande:
    Hihi, men tänk vad som dök upp på salgen i våras. Älgar, skidflickor, katter och flower!! Så ngt kan ju dyka upp. Ja, då knuffar jag dom inte bara åt sidan, dom lär flyga när jag drar fram som en tjur på tjurrusning i Sevilla Fast jag vill ha fleur!!! Drömmer!
    ja jag har älgar i 80 här (liite sor fortfarande).. lät syrran få flower ju
    så sant, kanska, kanske kommer..
    vilka tryck det skulle finnas..
    haha.. bäst o skaffa sig lans o skydd till salgen hör jag!!!

eller en tröja där det helt enkelt står "tillhör FL, danska tråden" på, så kanske man slipper dina galna utfall
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14