• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

trunken81 skrev 2009-07-22 21:49:31 följande:
    Hej!
    Hej =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    trunken81 skrev 2009-07-22 22:00:17 följande:
    Ja äntligen, kan ju inte påstå att vi fått så bra väder på vår semester men ändå skönt att vara ledig så det kvittar lite Igår var jag och sambon och red islandshästar, och aleya har haft fullt upp med sin mormor och morfar. Mysigt  Annars har vi mest bara umgåtts med familjen, Aleya har träffat sina kusiner :) Annars allt bra? shoppat mycket av den nya kollektionen? jag har mest bara shoppat en massa polarn&pyret..har ju fortfarande bra rea
    har de fått 70% ännu?
    i jkpg brukar de få det, men vet inte när..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    trunken81 skrev 2009-07-22 22:07:44 följande:
    ja det har de haft ett tag!!! börjar bli tomt här och var..shoppat både i karlskrona och här i kristianstad. tänkte ev ta en titt i malmö också sen
    oj då..
    vilken koll jag har på det då
    haft annat i tankarna.. =))
    får nog spana in det då!!! jag som skulle bara va hemma i morgon.. *suck*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Everlonn skrev 2009-07-22 22:31:49 följande:
    Heeej! Är du hemma på Måndag?? Du bodde väl i Jönköping? Finns det nåt bra "rasta av aktiv unge"-ställe där? Typ kl 8-9 på morgonen Tror vi kör så pass tidigt att vi är i Jönköping då (kanske)
    jag bor lite utanför jkpg =)) men ingen vet vilken liten håla det e, alla vet vart jkpg är nånstans =))  vart ska ni?? så jag vet åt vilket håll..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Everlonn skrev 2009-07-22 22:39:21 följande:
    Uppåt Dvs Stockholm
    så då åker du förbi mig ju? E4 ? bor 3 mil innan jkpg =))
    vaggeryd ju =)
    liten håla, men ganska mysig ibland =)) *bra för barnen*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2009-07-22 22:45:00 följande:
    så då åker du förbi mig ju? E4 ? bor 3 mil innan jkpg =)) vaggeryd ju =) liten håla, men ganska mysig ibland =)) *bra för barnen*
    eller åker ni mindre vägar?
    gamla E4 går rätt genom här
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nu ska jag krypa till sängs.. fortfarande sömn o ta igen efter metallica ju men värt det..
    Everlonn, hör av dig om vilken väg ni åker, jag e hemma
    o har "rastplats" för barn.. (studsmatta, sandlåda, gungställning o lekstuga) ( alt 3 rum med leksaker plus ett vardagsrum som numera är ett lekrum)

godnatt på er.. =)

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

Hej hej alla härinne =))
    fy vilket tråkigt väder ute nu! ska tydligen spöregna senare idag, så de rekommenderar att man ska va inne om man absolut inte måste ut????
    hua..
    leklera e bra o ha hemma till rastlösa barn

Everlonn: säg till på typ sön vilken tid ni tittar förbi då =)) jag kan ha frukostbuffe framdukat
    om det nu blir vid 8-9 vill säga
    är det senare så fixas det fika ist =)
    tål / äter ni allt?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LA Woman skrev 2009-07-23 11:20:25 följande:
    Ihhhh, min kusin ligger på förlossningen!!!!! På BF-dagen och allt Sååå spännande att vänta på första lilla kusinbarnet!!!
    men vad kul!!!
    o häftigt att det är på bf dagen med!!!
    gud vad spännande!!!

jag längtar till nån jag känner ska ha barn igen.. alla har fått ju redan..
    fast flera som planerar syskon
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Everlonn skrev 2009-07-23 12:01:07 följande:
    Ååhh, vad gulligt av dig !!! Vilken lyx!! Vi äter allt, Bus tål inte jordgubb, kiwi eller mango men det brukar man ju inte ha vid frukost Ska bli kul att ses igen och få se dina barn irl oxå! *snäll du är* Kollade av och det är ca 20 mil från oss och vi tänkte köra vid 6 på morgonen, med någon liten paus så borde vi vara där vid 8-9
    Klart man ställer upp, (o e ju så kul o spännande! ) sist hann man ju inte prata så mycket..
    dock fick vi ju bra bra tips av dig, jag FICK 6 plagg gratis av han, plus att han tog mindre pris för "småsaker" till lillan =))

mina barn brukar vakna kvart över 7, halv åtta ca, så perfekt med frukost för dom ( de äter liite välling först, ja de 2 små då )
    nä.. brukar inte ha det till frukost.. frukt är mer mellanmål - efterrätt för oss =)
    Ja, alla 3 är hemma dessutom.. så får träffa mina vildar då
    så spännande =)
    får höras närmare sen då så du får vägbeskrivning (enkelt o hitta!!!) o telnr med om nåt skulle hända/ändras eller så =)
    nu ska jag ta o lägga lillan en stund , o försöka ta kort till T, sånt väder ute så passar såå bra då =))
    passa på innan maten ska påbörjas om nån timme.. medan lilan sover.. de andra klarar sig ju själv o leka..
    är inne senare igen.. =))
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14