• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Åkt ambulans?
  • challe 1
    Pixxi skrev 2009-07-09 17:18:56 följande:
    Hästar verkar vara väldigt farliga ifall man läser denna tråden
    bilar verkar vara farliga saker om man läser denna tråden.
  • M C

En gång, fick ryggskott hos den som skulle fixa det min kassa rygg. Kom inte därifrån. Morfin är bra.

Men nu har jag citodon på lager till nästa gång!

• Buster78
    Pixxi skrev 2009-07-09 17:18:56 följande:
    Hästar verkar vara väldigt farliga ifall man läser denna tråden
    ja dom bits i fram och sparkas i bak!
  • hemliga ängeln

2 ggr

1:a gången efter en bilolycka med familjen när jag var 4 år. Vår bil fick hela motorhuven inkörd under en lastbil = inte bra...
    2:a gången ramlade jag av min kära skit-häst i skogen och de trodde jag hade brutit bäckenet men jag klarade mig med krossad muskel och hjärnskakning.

• RiaRa

En gång, det efter att magsäcken sprack efter en GBP operation för drygt ett år sedan. Jag fick åka i en ambulans vilken verkade helt sakna fjädring. Järnspikar vad ont det gjorde i magen vid varje gupp.

Nu är den förbannade sommarn här, en obeskrivlig plåga
  • Frila2

Som några sagt tidigare, hästar är farliga djur. Tänk att hästsporter kallas tjejiga ur en negativ bemärkelse. Mycket svårare och farligare än de typiska pojksporterna.

Som min pappa säger: hästar bits fram, sparkas bak och är obekväma på mitten Men jag giller dem ändå

For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible
  • kimsi

Har aldrig behövt åka som patient, däremot har jag varit med som sällskap vid två tillfällen och jag praktiserade även ett par pass på ambulansen när jag läste till uska.

Svar på tråden Åkt ambulans?