• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Åkt ambulans?
  • Blå Flygare

Magsjuk när jag flög, fick ta ambulans till sjukhuset när vi mellanlandade. Lite knepigt att de ville ha in mig på sjukhus när jag var magsjuk, fast ett flygplan var kanske inte så mycket bättre

• Elli47

En gång... när jag var 3 år och bröt benet. Har dock inget minne av den resan.

• hughme
    lokisse skrev 2009-07-09 17:58:38 följande:
    kan du inte halla dig hemma och inte fara runt som ett skollat troll och bli drogad överalt?jag gissar att din läkare är glad men vad säger din försäkring???
    ursäkta? tror du jag VÄLJER o bli drogad? herregud! och min försäkring? what about it? jag betalade en självrisk för besöket i ayia napa men inte för de andra.. tänk efter innan du snackar!
  • challe 1
    hughme skrev 2009-07-09 18:05:21 följande:
    ursäkta? tror du jag VÄLJER o bli drogad? herregud! och min försäkring? what about it? jag betalade en självrisk för besöket i ayia napa men inte för de andra.. tänk efter innan du snackar!
    tror att den som skrev det inlägget var ironisk och hade glimten i ögat. så tolkade jag det när jag läste det.
  • sthi

1 gång halka i vintras. På väg hem slog i bakhuvudet, träffa enda stenen som borra sig in och de börja blöda.

• lokisse
    hughme skrev 2009-07-09 18:05:21 följande:
    gudars skymning det var inte menat att reta upp dig....tagga ner
    snorkrakornas barn heter snorungar
  • moonweb

1 gång, på grund av ett väldigt plågsamt gallstensanfall. Visste inte vad det var, hade inte fått någon diagnos och därför inte heller någon medicin. Trodde jag hade hjärtinfarkt eller något liknanade, jätteläskigt!

• Ruggugglan

En gång- akut blindtarmsinflammation.

BF 19 januari.
  • Zozzo87

1. hyperventilation...Allergianfall...
    2. Emilia falsk krupp
    3. Emilia affektanfall...Utan luft i ½minut
    4. Emilia igen med stark vätskebrist. Sket o spydde som en gris i 1½dygn. Sökte läkar vård från morgonen. Fick ingen tid förrens på e.m. På väg till ett större sjukhus så tuppade hon av. Ringde 112. Hon hade ROTAvirus

Jaa jag har tvillingar...Ännu har vi inte behövt åka in med Jonathan...*peppar peppar*

Svar på tråden Åkt ambulans?