• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Åkt ambulans?
  • tooba

Flera: En gång flög jag över cykelstyet o landade på en sten, 2 ggr med stukade fötter, en gång med sonen som kräktes tills luften tog slut, en gång med dottern som fick trollspö i halsen (fastnade i mjuka gommen), en gång när ryggen pajjade, en gång vid ett astmaanfall på ett discotek...fler gånger men detta var några exempel.

• caropia

Oj fler gånger än jag kan räkna {#lang_emotions_embarassed} En jäkla massa gånger för ep-anfall på dåliga ställen, en gång för jag bröt foten en gång för andningsbesvär osv Men nu har jag klarat mig ett bra tag! {#lang_emotions_laughing}

• hughme

1, bröt foten i grekland
    2, andnöd
    3, drogad + medvetslös på krog
    4, bröt benet på power big meet
    5, 41 + i feber
    6, blod i buken, troligen sprucken cysta
    7, trasade sönder knäet under storslalom tävling
    8, vätskebrist
    9, drogad i ayia napa

vip kort på sjukan ;)

• Markatta

En gång i samband med att mitt hus brann ner, en rutingrej - jag hade inte skadat mig eller nåt...

• lokisse

flera ganger som liten astmabebi

snorkrakornas barn heter snorungar
  • lokisse
    hughme skrev 2009-07-09 17:49:54 följande:
    1, bröt foten i grekland2, andnöd3, drogad + medvetslös på krog4, bröt benet på power big meet5, 41 + i feber6, blod i buken, troligen sprucken cysta7, trasade sönder knäet under storslalom tävling8, vätskebrist9, drogad i ayia napavip kort på sjukan ;)
    kan du inte halla dig hemma och inte fara runt som ett skollat troll och bli drogad överalt?
    jag gissar att din läkare är glad men vad säger din försäkring???
    snorkrakornas barn heter snorungar
  • hemliga ängeln
    Frila2 skrev 2009-07-09 17:34:44 följande:
    Som några sagt tidigare, hästar är farliga djur. Tänk att hästsporter kallas tjejiga ur en negativ bemärkelse. Mycket svårare och farligare än de typiska pojksporterna. Som min pappa säger: hästar bits fram, sparkas bak och är obekväma på mitten Men jag giller dem ändå
    Nej nu förstår jag inte alls vad du menar? Ratta runt 600 kg häst är väl inget att skryta om. Jaga en boll över en stor gräsmatta är ju en massa tuffare
Svar på tråden Åkt ambulans?