Åkt ambulans?
Hur många gånger har du åkt ambulans?
För er som vill, varför åkte du ambulans?
Hur många gånger har du åkt ambulans?
För er som vill, varför åkte du ambulans?
Fler ggr
Första gången själv när jag blev sparkad av en häst på bröstkorgen.
De andra gångerna har jag åkte med dottern ambulans och helikopter när hon har fått ep-anfall.
C:a 34 veckor gravid och Niagarafallet i blod från underlivet.
1gång
Höggravid o lyckades få en inklämd menisk när jag drog på mig en sko
Kom ingenstans!!!!!!!!!! J**********a vad ont de gjorde...
Ramlade av en häst och blev hittad avsimmad i skogen.. Sängläge en vecka med kraftig hjärnskakning!!
2 gånger.
Första gången på en semesterresa i italien. Fick solsting så jag svimmande på ett torg. När jag piggnade till var abulansen på plats.
Andra gången ringde mamma då jag fick akut ont i magen och panikångest av det samt hjärtklappning. Mamma trodde jag var på väg att dö.
Kan inte räkna den då jag jobbar i ambulansen
men jag har åkt en gång då jag var ca 13 år....krockade när jag åkte epa traktor....
ja ett tiotal på grund av astma anfall, en gång för att jag brutit armen.
Många gånger
En gång efter en bilolycka
En gång när jag blev transporterad mellan olika sjukhus
En gång när jag hade smärtor från helvetet som visade sig vara njursten
Och några till
2 gånger samma vecka
1:a gången en tisdag så hade jag grymma smärtor så jag inte kunde röra mig tillsist,ambulansfärd till kristianstad som jag inte minns så mycket av blev hemskickad från sjukhuset där läkaren påstod att det var maginfluens utan att jag hade dem symtomen.
2:a gången fredag så hade jag samma symtom som jag hade haft på tisdagen, mina föräldrar körde mig till sjukhuset i hässleholm där det ble ambulans till kristianstad.
visade sig att jag hade lungsäcksinflammation
1 gång. Vaknade (ensam hemma, gravid i v8) på natten av hemska magsmärtor. Ambulanspersonalen fick hjälpa mig ut i bilen, jag kunde knappt röra mig. Det visade sig vara en svår bukinfektion och jag blev kvar på sjukhus i 9 dagar. Blivande sonen överlevde!