• Duva

Sunwing Kallithea Rhodos nr 3

Ja då var det dax att starta upp en ny tråd för oss som ska åka till Rhodos Kallithea

"Nån som varit där?

Skriv gärna och berätta om både ris och ros. Utflyktsmål, mattips - är tex allinclusive värt pengarna? Bra badstränder i närheten. Ja allt som kan vara av värde att veta.

Om du är ny, skriv in dig på listan i tråden och skriv gärna nåt...

HÄR ÄR ALLA VI SOM HAR VÅR RESA KVAR

5 Juli Siabellon (är där NU)
    12 Juli Reportermamman(är där NU)
    19 Juli Jenny26 (1v SunWing, 1v SunGarden+)
    9 augusti littleangel81
    23 augusti Minne
    26 augusti Duva
    30 augusti päronform
    9 september 3busungar
    11 oktober Kixen, byggare bob

• Svar på tråden Sunwing Kallithea Rhodos nr 3
  • Minne

På söndag.... sååå långsamt dagarna går....jag har inte börjat packa...inte ens tänkt igenom, men jag ska köra tvättstuga ikväll...så då blir det väl en del....

Duva: vi måste ju ses!!

• Duva
    Minne skrev 2009-08-18 06:25:21 följande:
    På söndag.... sååå långsamt dagarna går....jag har inte börjat packa...inte ens tänkt igenom, men jag ska köra tvättstuga ikväll...så då blir det väl en del....Duva: vi måste ju ses!!
    Jag, måste me kolla igenom vad man skall ha med sig, har inte så mkt otvättat, men det finns ju ändå att göra. Måste handla på mig lite solkräm,plåste, sårtvätt mm...som alltid är bra att ha med sig.
    Vet bara inte när jag ska hinna...jobbar sent varje dag denna vecka och sen åker vi..
    Lilleman och jag prata de lite idag då vi gick till dagis..att på rhodos behöver man inte ta på sig så här mkt kläder som han hade idag, jeans jacka och man hade nästan behövt mössa, för satan vad det blåser...då kan vi bada nakna i poolen, sa han då och skrattade Nä, mamma ska verkligen INTE bada naken i poolen...folk behöver ju inte svimma på sin semester...eller rymma från området, kanske bra då blir vi ju ensamma...eller utslängda

Funderar lite på internet...vi kommer inte ta med datorn ner, men fanns det typ internetrum??? Och vad kostar det isf.
    Vore ju kul att uppdatera här och på facebook, för min del..

Minne: Jag kommer leta upp dig...jag vet ju hur du ser ut, men du vet ju inte hur jag ser ur, vill vara lite hemlig här....hhmmmm
    Trevlig nerresa till er iaf.
  • Minne

Man lär väl hänga vid barnpoolen!! Kolla in i mitt galleri så ser du dessutom bilder på Philip!

Jag tror jag har koll på det mesta, men har säkert glömt något, det är ju som tur är inget u-land vi åker till, det mesta går att få tag på där! Trevlig resa ni med, vi syns nästa vecka...(och vi hinner nog skriva ett par ord till här i tråden)

Duva skrev 2009-08-18 09:31:35 följande:
    Jag, måste me kolla igenom vad man skall ha med sig, har inte så mkt otvättat, men det finns ju ändå att göra. Måste handla på mig lite solkräm,plåste, sårtvätt mm...som alltid är bra att ha med sig. Vet bara inte när jag ska hinna...jobbar sent varje dag denna vecka och sen åker vi..Lilleman och jag prata de lite idag då vi gick till dagis..att på rhodos behöver man inte ta på sig så här mkt kläder som han hade idag, jeans jacka och man hade nästan behövt mössa, för satan vad det blåser...då kan vi bada nakna i poolen, sa han då och skrattade Nä, mamma ska verkligen INTE bada naken i poolen...folk behöver ju inte svimma på sin semester...eller rymma från området, kanske bra då blir vi ju ensamma...eller utslängda Funderar lite på internet...vi kommer inte ta med datorn ner, men fanns det typ internetrum??? Och vad kostar det isf.Vore ju kul att uppdatera här och på facebook, för min del.. Minne: Jag kommer leta upp dig...jag vet ju hur du ser ut, men du vet ju inte hur jag ser ur, vill vara lite hemlig här....hhmmmm Trevlig nerresa till er iaf.
  • päronform

Minne: Och jag kommer missa dig precis..eller?
    När ska ni åka hem?

Har precis varit och köpt en ny bikini..på rea..tom halva reapriset Gött! Nu är det inte mycket kvar som behöver inhandlas..

• Minne
    päronform skrev 2009-08-18 18:45:31 följande:
    Minne: Och jag kommer missa dig precis..eller? När ska ni åka hem? Har precis varit och köpt en ny bikini..på rea..tom halva reapriset Gött! Nu är det inte mycket kvar som behöver inhandlas..
    Jag åker ju samma dag som du kommer...
  • mamma2002

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Å, vad avis jag blir på alla som ska dit snart, vi var där i juni /juli 1v.
    Ni kommer älska det!
    trevlig resa på er alla!

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

• päronform

Hahah..
    Jag längtar ihjäl mig!
    Duva..nu är det inte många dagar för er..och absolut inte för Minne!
    Inte för oss heller egentligen..
    Jag har räknat ner sen vi hade typ 40 dagar kvar och det har gått rättså snabbt..idag är det 8dagar kvar..

Är beställningarna gjorda i taxfree-shoppen?

Minne: Ha det nu så superhärligt på er semester!
    Om du kan och vill får du gärna ge lite rapport till oss här hemma som längtar! men förstår om du hellre hänger vid poolen/havet! *ler*

• Minne
    päronform skrev 2009-08-22 08:05:11 följande:
    Hahah..Jag längtar ihjäl mig!Duva..nu är det inte många dagar för er..och absolut inte för Minne!Inte för oss heller egentligen.. Jag har räknat ner sen vi hade typ 40 dagar kvar och det har gått rättså snabbt..idag är det 8dagar kvar..Är beställningarna gjorda i taxfree-shoppen? Minne: Ha det nu så superhärligt på er semester!Om du kan och vill får du gärna ge lite rapport till oss här hemma som längtar! men förstår om du hellre hänger vid poolen/havet! *ler*
    Jag vaknade 4 i morse och trodde det var dagen D!!! Åååå, så besviken jag blev när jag kvicknade till!!! Min käre man har lovat sin chef att jag ska baka bullar till henne..IDAG!! Precis som om jag inte har hundra andra saker att göra...men vad gör man inte för att smörja gubbens chef?!!
    har haft diskussioner med sonen om vad han får ta i handbagaget...men nu tror jag han har fattat vad jag ´menar...

Jag lovar att jag ska lämna rapport!!! Och Duva: leta rätt på mig!! Vi bor på Adriane (heter det så?)och heter Drakenberg i efternamn...
  • päronform

Haha..då är det tur att det bara är 1 dag kvar
    Kan tänka mig vad du har att göra idag Minne..jag hoppas du skrivit listor på vad som ska med *ler*
    Det har jag fått göra för det är första gången som vi reser med sonen och det är ju lite nytt och inget viktigt får glömmas..hehe

Vilken tid på söndagen åker ni hem?
    När vi ska hem åker inte vi fören 23:55 tror jag...

Svar på tråden Sunwing Kallithea Rhodos nr 3