• Anonym (ts)

möbel bidrag

vad krävs för att få möbel bidrag från soc...finns barn med i bilden..ensamstående

• Svar på tråden möbel bidrag
  • Anonym
    Dr Mupp skrev 2009-07-14 21:27:10 följande:
    Så hon hade inte ens en säng när hon bodde hemma?
    Nej, allt hon hade hemma hade hon flyttat med sig hem till sin kille där hon bodde i tre månader.
    När hon sedan gjorde slut slog han i raseri sönder allt som fanns i lägenheten.
  • Anonym (ännu en!)

Vart och hur har du/ni bott tills nu??? Finns det inga besparningar till att köpa de möbler som fattas?
    Ditt ex,barnens far får väl hjälpa till så ni får ett rätt drägligt liv i ert hem.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-07-14 21:24:02 följande:
    Nej, alla har faktiskt inte det. Så är det. För att kunna spara på något måste man kunna skaffa det, och har man inte kunnat skaffa sig något kan man inte heller spara på det.
    Det finns massor av saker man kan få gratis ute i verkligheten.
    Det gäller bara att leta.
    Om man sitter bakom en datorskärm hela dagarna hittar man nog inte mycket. Tyvärr.
  • Anonym
    Ord blind skrev 2009-07-14 21:27:54 följande:
    Jaja, klaga du på skriften, inte innehållet i texten, det går helt fint!
    Måste man skrika för att göra sig hörd har man inte mycket att komma med. Kan man prata om saker däremot så lyssnar jag gärna.........
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-07-14 21:33:19 följande:
    Det finns massor av saker man kan få gratis ute i verkligheten.Det gäller bara att leta.Om man sitter bakom en datorskärm hela dagarna hittar man nog inte mycket. Tyvärr.
    Tänk vad mycket du (tror att du) VET, utan att veta ett dugg! Vem sitter framför en datorskärm hela dagarna?
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-07-14 21:36:10 följande:
    Tänk vad mycket du (tror att du) VET, utan att veta ett dugg! Vem sitter framför en datorskärm hela dagarna?
    Ta inte åt dig så mycket, jag drog ett exempel. Tyvärr är det många av bidragstagarna som sitter bakom skärmen ofta om dagarna.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-07-14 21:36:10 följande:
    Söker du inte jobb? Då sitter du väl ofta bakom en skärm?
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-07-14 21:40:39 följande:
    Söker du inte jobb? Då sitter du väl ofta bakom en skärm?
    Nej, varför skulle jag göra det?
  • Centrumhets
    Anonym skrev 2009-07-14 21:40:11 följande:
    Ta inte åt dig så mycket, jag drog ett exempel. Tyvärr är det många av bidragstagarna som sitter bakom skärmen ofta om dagarna.
    Men vart menar du att man kan få/hitta saker gratis?
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-07-14 21:41:46 följande:
    Nej, varför skulle jag göra det?
    Vill du inte ha något jobb? Du menar alltså att du gillar att leva på socialbidrag?
Svar på tråden möbel bidrag