• Daggdroppen

Vita Hem

Välkommen till Vita Hem!

Tråden är till för oss som älskar att inreda med vitt som bas.

Här pratar vi inredning, ger varandra goda råd och tips samt pratar av oss om allt mellan himmel och jord.

♥ Varmt välkomna - gamla som nya ♥

♥Mina älsklingar William och Julia♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-27 18:02
    Trädgårdstråd som många vitahemmare skriver i: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45788158.html
  • Svar på tråden Vita Hem
  • Sagalin
    Pums skrev 2009-09-28 18:44:07 följande:
    Ikväll jobbar mannen och lillen håller på att somna,skönt att få vara lite själv. Ska måla vidare på mina brickor.Måste nog till sjukan imorn, för att bli lite personlig här, men ont i kisseriet. Har nog urinsvägsinfektion. Pimplat tranbärsdricka och citron hela dagen men det hjälper inte.
    Skönt att lillen håller på att somna men mindre skönt att det gör ont när du kissar.
    Jag har aldrig haft UVI så jag vet inte hur det känns men jag kan tänka mig
  • Daggdroppen

Skumläser ikapp! Kul att Pärla hittat hit igen

Kommer nyss hem från träning, har duschat och ska börja göra kvällsmat till barnen före idol. Trots att maken och jag firar 10 år tillsammans idag så ser vi inte varandra mycket Vi möttes i princip i dörren före min träning och jag hann nätt och jämt duscha före han var tvungen att åka på möte. Dessutom kommer han hem sent. Det var det jubileét {#lang_emotions_undecided}. Nåja, vi får fira en annan gång

• Pums
    Villa Nordåker skrev 2009-09-28 19:04:53 följande:
    Skönt att lillen håller på att somna men mindre skönt att det gör ont när du kissar.Jag har aldrig haft UVI så jag vet inte hur det känns men jag kan tänka mig
    Känns ungefär som att kissa rakblad......
  • fenurila K o L t

Camilla R skrev 2009-09-28 18:55:09 följande:

Varför har jag alltid så lång "betänktetid"?? Har funderat på steghyllan (från ELLOS) lääänge och idag på väg hem från jobbet så bestämde jag. Jag SKA ha en sån -bara leta reda på rabattkoder osv.. MEN nu är den slut i vitt -finns bara valnötsbets och det fungerar ju inte alls. Men för den som vill ha den i valnöt så är den på rea för 499:- www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspxälv får jag leta vidare.....
    Eller måla den vit
  • Peak
    Pums skrev 2009-09-28 19:37:12 följande:
    Känns ungefär som att kissa rakblad......
    jag hade en period då de nästan avlöste varann...vet hur det är!
    Kunde inte stå i kön på sjukhusapoteket för att få mitt recept, den var så lång och jag hann på toa flera gånger, slängde mig på cykeln till annat apotek och det var med nöd och näppe jag hann dit innan jag behövde toa igen! Det är inte alls långt och jag cyklade som en dåre, säkert mot rött också! De fick receptet och jag satte mig på toa och väntade Fick ett litet piller och sen var det stopp! Det var ett MIRAKEL!!!
  • Prinsessan Leia

pums
    usch då inget kul
    men va glad för att du har symtom...jag gick utan lääääänge och nu strular det massa, gick upp i njurarna och vägrar bli bra trots 2 dunder kurer piller...

här händer inte mkt annars
    Städa oja det borde jag
    men shoppar hellre
    Va möbeldagarna här i helgen (bor ju i sveriges möblecentrum) blev ett hörnskåp..nu blått jag vill ha vitt maken svart STRID!!
    sen massa smått fr en ny öppnad butik Förr & Nu härligt och få en Riktig butik i byn!

• Gummsan82
    Prinsessan Leia skrev 2009-09-28 20:00:15 följande:
    pumsusch då inget kulmen va glad för att du har symtom...jag gick utan lääääänge och nu strular det massa, gick upp i njurarna och vägrar bli bra trots 2 dunder kurer piller...här händer inte mkt annarsStäda oja det borde jagmen shoppar hellreVa möbeldagarna här i helgen (bor ju i sveriges möblecentrum) blev ett hörnskåp..nu blått jag vill ha vitt maken svart STRID!!sen massa smått fr en ny öppnad butik Förr & Nu härligt och få en Riktig butik i byn!
    Förr och Nu låg väl i Skövde innan va? Eller finns det två? Den är hur som helst supermysig, den i Skövde alltså, farligt ställe för dem som gillar vitt, shabby och lantligt!