• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • Leonell

skulle vara kul o träffa lite andra mammor i samma ålder... alla på min mammagrupp är 30+ o stela kontorsråttor... ha ha

• Anika86
    Leonell skrev 2009-07-19 09:19:37 följande:
    vi bor i söderberga. ligger mellan bromma, spånga o vällingby typ :)vart bor ni andra sthlmare??
    Jag bor i spånga/tensta och jag skulle också tycka de va kul att träffa andra :)
  • Leonell

a men va kul då bor vi ju nära

• Anika86

Ja de e ju skönt med nån som bor nära för jag har fått höra att jag bor långt bort så de e nästan aldrig nån som orkar göra nåt :P

• Leonell

ha ha ja, jag har samma problem :)

• Anika86

Haha skönt då e jag inte ensam :) men de är ganska tråkigt att de ska vara så tycker faktiskt att de är en ganska dålig ursäkt att man bor för långt bort

• Leonell

ja ellerhur. men bor du i tensta eller mer åt spånga hållet? vi bodde i rinkeby ett tag förut innan celine föddes, men nu har vi flyttat till söderberga.

• Anika86

Jag bor i tensta men de tar 10 min med bussen ungefär så är jag vid spånga station så jag bor typ i mitten :P
    Vart ligger söderberga ungefär har aldrig hört talas om de?

• Leonell

det är tio minuter med buss från spånga... det ligger typ vid gamla beckomberga o bromma sjukhus. närmaste tunnelbana är råcksta 10 min promenad ungefär... ligger lixom mellan bromma, spånga o vällingby

• ole dole doff
    Anika86 skrev 2009-07-18 22:18:58 följande:
    ole dole doff skrev 2009-07-18 21:55:05 följande: De finns ganska bra möjligheter har kollat upp med csn om hur mycket jag kan få i bidrag och då kunde jag få ungefär 6677 kr i studiebidrag varje månad så då skulle jag slippa ta lån så de känns jätte skönt :)HUr blir de för dig me bidrag?
    okej, de låter ju bra, men va få man för andra bidrag då?? få man bostadsbidrag eller nå sånt oxå???
    ja vet inte hur de bli för mig, iom, att ja ha sambo just nu så tro ja inte ja behöver ta nå lån alls, ja ta lite fp-dagar nu o får ut ung. 4000 i månaden och de klarar vi oss på gott o väl, så om vi leker med tanken att ja få bidrag från csn på ca 3000 så ska de nog gå bra de med... men men ja e ju inte där än, så vi få se, men ja tro inte ja komma behöva ta nå stort lån ialla fall o de känsn skönt
Svar på tråden Vart e 86:orna