Vart e 86:orna
Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P
Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P
skulle vara kul o träffa lite andra mammor i samma ålder... alla på min mammagrupp är 30+ o stela kontorsråttor... ha ha
a men va kul då bor vi ju nära
Ja de e ju skönt med nån som bor nära för jag har fått höra att jag bor långt bort så de e nästan aldrig nån som orkar göra nåt :P
ha ha ja, jag har samma problem :)
Haha skönt då e jag inte ensam :) men de är ganska tråkigt att de ska vara så tycker faktiskt att de är en ganska dålig ursäkt att man bor för långt bort
ja ellerhur. men bor du i tensta eller mer åt spånga hållet? vi bodde i rinkeby ett tag förut innan celine föddes, men nu har vi flyttat till söderberga.
Jag bor i tensta men de tar 10 min med bussen ungefär så är jag vid spånga station så jag bor typ i mitten :P
Vart ligger söderberga ungefär har aldrig hört talas om de?
det är tio minuter med buss från spånga... det ligger typ vid gamla beckomberga o bromma sjukhus. närmaste tunnelbana är råcksta 10 min promenad ungefär... ligger lixom mellan bromma, spånga o vällingby