• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • Anika86
    Mallefnatt skrev 2009-07-20 13:54:38 följande:
    jag kommer åka bort imorn- lördag.. men kan vi kanske ses nästa vecka???
    Ja nästa vecka passar mig jätte bra har inga planer då :)
  • MariaOMarkus

jagh hänger gärna med på nästa fika..är inte i sthlm föräns om nåra veckor igen :)

Malou - Mi amor - Mi vida
  • Zvartaliljan

Hej hej. Här är en 86a till Har funnits några 86-trådar förut men ingen har levt kvar särskilt länge tyvärr Hoppas denna gör det!

Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Itzumo
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 16:25:11 följande:
    Hej hej. Här är en 86a till Har funnits några 86-trådar förut men ingen har levt kvar särskilt länge tyvärr Hoppas denna gör det!
    Jo, det hoppas jag med.... Är som kul att prata med morsor som är lika gamla som en själv.. :-P
  • Anika86

Ja vi får väl se till så den lever kvar :)

• MariaOMarkus

Jag skerev en tråd för 86or som levde kvar ganska länge sen kom sommaren och de flesta fick barn så man skrev typ 1 gång i veckan där :p

har ni ammat era barn? min lilla vägrar amma dagtid och nu verkar hon inte vilja göra de nattetid heller :(

Malou - Mi amor - Mi vida
  • Zvartaliljan
    MariaOMarkus skrev 2009-07-25 09:59:39 följande:
    Jag skerev en tråd för 86or som levde kvar ganska länge sen kom sommaren och de flesta fick barn så man skrev typ 1 gång i veckan där :p har ni ammat era barn? min lilla vägrar amma dagtid och nu verkar hon inte vilja göra de nattetid heller :(
    Åh hej! Nä den dog liksom ut Händer ju ofta över sommaren.
    Hur är det med lilla Malou? Ett namn jag aldrig glömmer

Äter hon något annat än bröstmjölk?? Klagar hon på magont eller så?
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
Svar på tråden Vart e 86:orna