• Anika86

Vart e 86:orna

Ser massor av trådar mammor 85,87,88,89 men vart har alla vi 86:or tagit vägen :P

• Svar på tråden Vart e 86:orna
  • Anika86
    Leonell skrev 2009-07-19 10:32:15 följande:
    det är tio minuter med buss från spånga... det ligger typ vid gamla beckomberga o bromma sjukhus. närmaste tunnelbana är råcksta 10 min promenad ungefär... ligger lixom mellan bromma, spånga o vällingby
    Okej då är de ju inte så långt, trivs ni bra där då?
  • Anika86

ole dole doff skrev 2009-07-19 10:46:14 följande:

okej, de låter ju bra, men va få man för andra bidrag då?? få man bostadsbidrag eller nå sånt oxå???ja vet inte hur de bli för mig, iom, att ja ha sambo just nu så tro ja inte ja behöver ta nå lån alls, ja ta lite fp-dagar nu o får ut ung. 4000 i månaden och de klarar vi oss på gott o väl, så om vi leker med tanken att ja få bidrag från csn på ca 3000 så ska de nog gå bra de med... men men ja e ju inte där än, så vi få se, men ja tro inte ja komma behöva ta nå stort lån ialla fall o de känsn skönt
    Jag får bostadsbidrag från försäkringskassan sen har jag ju barndbidrag, underhållsbidrag och sen kommer jag ju få studiebidrag så vi kommer nog också klara oss väldigt bra :)
    Nej de e väl de man vill akta sig för att ta studielån, inte så kul att ha de om de blir mycket pengar heller
  • Leonell

trivs i lägenheten o området e fint, inga bilar o mycket grönområden men ändå ganska centralt. men mina grannar e inte dom roligaste... bor granne med en superalkis... som har tv på högsta volym dyget runt... ha ha jag är nog lite av en surkärring... ;)

• Anika86

Haha de va ju inte så roligt lägg en lapp i brevlådan och skriv är du döv el sänk tv:n :) behöver ju inte skriva att de e du :P

• MariaOMarkus

finns de inga 86or från sthlm ?=)

Malou - Mi amor - Mi vida
  • Anika86
    MariaOMarkus skrev 2009-07-19 11:34:25 följande:
    finns de inga 86or från sthlm ?=)
    Här e en från sthlm :)
  • MariaOMarkus
    Anika86 skrev 2009-07-19 11:37:45 följande:
    Här e en från sthlm :)
    aah va kul =) känner ine så många i sthlm så skulle vara kul att lära känna fler mammor :)
    vart i stan bor du? vi bor söder om stan
    Malou - Mi amor - Mi vida
  • Anika86
    MariaOMarkus skrev 2009-07-19 11:45:50 följande:
    aah va kul =) känner ine så många i sthlm så skulle vara kul att lära känna fler mammor :) vart i stan bor du? vi bor söder om stan
    Skulle också vilja känna fler är inte så många av mina vänner som har barn så vänskapen rann ut i sanden till slut tyvärr.
    Jag bor i tensta 20 min från centralen
  • Rut86

Det var värst vad många sthlmare! :) Finns det ingen nere i skåne, runt helsingborg??

• Sanna86

Hej hej! Ännu en 86a här. Själv bor jag i Finspång, utanför Norrköping. Någon i närheten?

Svar på tråden Vart e 86:orna