Jag har just kommit hem från BM och nu är våran lilla fixerad!! Ligger i mitten av kurvan och har gjort det hela tiden, har aldrig gjort någon utstickare någon gång.  Så hon tror att det är en normal stor bebis...men som sagt, det går inte att säga säkert.  Och alla värden var bra  
  Så nu är det bara att vänta!!
Vaniljkyss: Jag håller hoppas också att det blir ditt sista BM- besök  
Mickan21 skrev 2009-08-03 15:29:04 följande:
Hej får man hoppa in i tråden=) Vi har bf 23 augusti=)Tror nog inte att den är påväg än i alla fall har inga känningar och som först föderska ska det ju tydligen vara vanligt att gå över tiden....
Hej och välkommen Mickan, ja som du säger så är det ju vanligast att man går över..men vi hoppas att vi inte hör till de..hehe 

In love: Du får gärna berätta om din förlossning som du hade med flickan om du vill, tex vilken bedövning, hur långtid det tog etc.
Och som sagt, bebisen kan ju hinna vända på sig innan det är dags. (jag håller tummarna  

) Men som sagt det är inte länge kvar tills du får träffa din guld klimp 10 dagar!!  Men hur känns det att  ha ett snitt inplanerat? känns det som man blir lite snuvad på förlossningen? eller skönt att veta när bebisen ska komma etc? 
När jag var yngre så sa jag att jag  aldrig skulle föda vaginalt utan skulle bli snittad, men med åldern har jag nog vuxit för jag känner mig inte nervös inför förlossningen utan det ska mera bli spännande, och jag ser fram emot det.  

Ha det gott! Nu är det dags för mat