• Svar på tråden FarmWille - FB
  • TereseA

jag är nu att spela Farmville..jag vill köpa hus och annat.Står hela tiden att jag inte ha tillräckligt med coins..hur fixar man det?jag vill inte betala för det.Hur gör ni?

Akiim är mitt liv 071004
  • 02Smulan
    TereseA skrev 2009-09-03 22:59:42 följande:
    jag är nu att spela Farmville..jag vill köpa hus och annat.Står hela tiden att jag inte ha tillräckligt med coins..hur fixar man det?jag vill inte betala för det.Hur gör ni?
    Du måste ju tjäna pengar för att kunna köpa såklart.
    Man sår o skördar så får man pengar att köpa saker för.
    (Lika som i verkliga livet)
  • TereseA
    02Smulan skrev 2009-09-03 23:08:57 följande:
    Du måste ju tjäna pengar för att kunna köpa såklart. Man sår o skördar så får man pengar att köpa saker för. (Lika som i verkliga livet)
    jo men det gör jag för fullt..menar inte där summan pengar man har utan brevid..där det står typ 1 el 4 osv..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    TereseA skrev 2009-09-03 23:29:25 följande:
    jo men det gör jag för fullt..menar inte där summan pengar man har utan brevid..där det står typ 1 el 4 osv..
    där det står FV menar jag..
    Akiim är mitt liv 071004
  • camas
    TereseA skrev 2009-09-03 23:32:07 följande:
    där det står FV menar jag..
    det undrar jag oxå :)
  • Nattmara82

Man betalar riktiga pengar för att få Farm Ville pengar, eller väntar, man får en FV peng för varannan level.

• TereseA
    Nattmara82 skrev 2009-09-04 00:18:08 följande:
    Man betalar riktiga pengar för att få Farm Ville pengar, eller väntar, man får en FV peng för varannan level.
    JA..dem FV pengarna försvinner ju..lär ju aldrig komma att få många till att köpa hus...kanske när man kommer upp i lever 15 el nåt kanske?..
    Akiim är mitt liv 071004
  • Nattmara82

jag är lvl 21 & har 13 FV nu, tror man började på 5 men kommer inte ihåg för många farmdagar har gått sedan dess :P

• caropia

Wow ny gift! Vet ni vilken nivå man måste vara på för att ge olivträdet? Är på 25 och kan inte ge...

Svar på tråden FarmWille - FB