• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Brevdruvan

Hå, det har inte jag märkt! Tack, nu slipper jag fundera.

• Em00

åh, irriterande!
    byggde in min gubbe där var hon stog när spelet startar.... Men på nåt jefla sätt så tar hon sig ut därifrån!! Blir grymt irriterad... Hur tar hon sig loss?!

• Umbrageous
    Em00 skrev 2009-09-04 20:31:29 följande:
    åh, irriterande! byggde in min gubbe där var hon stog när spelet startar.... Men på nåt jefla sätt så tar hon sig ut därifrån!! Blir grymt irriterad... Hur tar hon sig loss?!
    Fast du borde kunna göra allt ändå? Jag har byggt in min med flit för att alt går mkt fortare när gubben inte behöver gå runt!
  • luzorsus

otroligt störande att man inte kan bjuda in fler vänner till farmville..står återkom imorgon, men jag har försökt i flera veckors tid.kan inte bjuda in nån alls...

• Umbrageous
    Em00 skrev 2009-09-04 20:31:29 följande:
    åh, irriterande! byggde in min gubbe där var hon stog när spelet startar.... Men på nåt jefla sätt så tar hon sig ut därifrån!! Blir grymt irriterad... Hur tar hon sig loss?!
  • Mamma till 2 kottar

hej på er alla bönder

hittade just denna tråd och JA jag är oxå fast!!!
    är bara på level 16 men skördar mig vidare så fort jag kan. Jag är nu mammaledig och är ute på fv hur ofta som helst...blir till och med lite retad av mina nära.

jag har en fråga... dessa sedlar... hur får man dem... kommer de av sig själva när man sår/skördar??? kan man göra nåt för att få mer?? vill ju köpa massa saker...

Svar på tråden FarmWille - FB