• Svar på tråden FarmWille - FB
  • camas

jag har precis börjat spela detta... och jag fattar typ inget... man ska så och skörda... men mer då? är det allt?

• Finesse
    camas skrev 2009-09-03 17:46:17 följande:
    jag har precis börjat spela detta... och jag fattar typ inget... man ska så och skörda... men mer då? är det allt?
    åsså skörda träd och plocka mat från djuren..
  • Kaxmaja
    camas skrev 2009-09-03 17:46:17 följande:
    du ska samla ribbons. Klicka på medaljen så står det vad du ska samla på før grejjer
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Busbellan

Nån som vet om det finns nåt sätt att göra så man inte ser nyheter från alla man har som vänner?
    Jag gillar verkligen att ha så mycket grannar på farmwille, men nyheterna från personerna jag känner verkligen försvinner i all info om vad ni har gjort på farmwille

Mamma till Nora, August och Ella
  • Em00
    Busbellan skrev 2009-09-03 18:05:08 följande:
    Nån som vet om det finns nåt sätt att göra så man inte ser nyheter från alla man har som vänner? Jag gillar verkligen att ha så mycket grannar på farmwille, men nyheterna från personerna jag känner verkligen försvinner i all info om vad ni har gjort på farmwille
    klicka på "dölj" när en person du inte vill se har skrivit nåt... =)
  • Kaxmaja
    Busbellan skrev 2009-09-03 18:05:08 följande:
    Nån som vet om det finns nåt sätt att göra så man inte ser nyheter från alla man har som vänner?Jag gillar verkligen att ha så mycket grannar på farmwille, men nyheterna från personerna jag känner verkligen försvinner i all info om vad ni har gjort på farmwille
    ha ha jag delar bara med mig av får och røda och blå band allt annat är onødigt
  • Em00
    Kaxmaja skrev 2009-09-03 18:14:26 följande:
    ha ha jag delar bara med mig av får och røda och blå band allt annat är onødigt
    skickat grann-grej till dig nu =)
  • Kaxmaja
    Fizzie skrev 2009-09-03 18:04:37 följande:
    Behöver oxå fler grannar; [email protected]
    la till dig nu
  • Em00

hm... man behöver alltså lägga till folk först, som vänner, innan man kan göra dom till grannar? (a)

Svar på tråden FarmWille - FB