• Svar på tråden FarmWille - FB
  • LyckligtSlut

Har en dum fråga, antar jag.

Hur kan jag lägga mitt FV-spel på min presentationssida?

Har börjat bli trött på att bläddra tillbaka till dagen jag började spela det för att kunna klicka på länken som kom på FB-pres då.

Förstår ni? Jag vill ha en liten ikon på första sidan. Har ju det med vampyrspelet, så det borde väl gå.

• Småtokig
    LyckligtSlut skrev 2009-09-04 08:17:50 följande:
    Har en dum fråga, antar jag.Hur kan jag lägga mitt FV-spel på min presentationssida?Har börjat bli trött på att bläddra tillbaka till dagen jag började spela det för att kunna klicka på länken som kom på FB-pres då.Förstår ni? Jag vill ha en liten ikon på första sidan. Har ju det med vampyrspelet, så det borde väl gå.
    Tryck på applikationer nere i vänster hörn. Dra framville från nyligen använda till favoriter.
    ♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • Turboplingen

Är det bara jag som har problem med ett segt farmville?
    Fattar inte att det endast är farmville som är tok segt, har andta farmspel men
    de är inte ett dugg sega..
    Och idag kan man inte lägga till grannar heller =/ Va är detta

• Tidvis
    Turboplingen skrev 2009-09-04 08:53:35 följande:
    Är det bara jag som har problem med ett segt farmville? Fattar inte att det endast är farmville som är tok segt, har andta farmspel men de är inte ett dugg sega.. Och idag kan man inte lägga till grannar heller =/ Va är detta
    Jag kan varken lägga till grannar eller ge gåvor idag.. Så är det någon här som är min granne är det inte som jag är snål med gåvorna.. Jag kan inte
  • Turboplingen
    Tidvis skrev 2009-09-04 09:10:59 följande:
    Jag kan varken lägga till grannar eller ge gåvor idag.. Så är det någon här som är min granne är det inte som jag är snål med gåvorna.. Jag kan inte
    Märkte nu att jag kunde lägga till grannar =p
    Konstigt.. när jag testade för en timma sen gick det inte..
  • Småtokig
    TereseA skrev 2009-09-04 10:03:07 följande:
    hur mycket pengar måste man ha för att köpa ett hus?
    Det står ju inne på Market hur mycket man behöver.
    ♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • Turboplingen
    TereseA skrev 2009-09-04 10:03:07 följande:
    hur mycket pengar måste man ha för att köpa ett hus?
    sen beror det på vilket hus du vill ha, men tex det första den röda ladan kostar 40 000:-
  • Johannapanna87
    caropia skrev 2009-09-04 08:14:02 följande:
    Wow ny gift! Vet ni vilken nivå man måste vara på för att ge olivträdet? Är på 25 och kan inte ge...
    Jag är level 29 och kan inte heller ge olivträdet!
Svar på tråden FarmWille - FB