• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Finesse
    Kaxmaja skrev 2009-09-03 12:09:44 följande:
    Oj oj komma ihåg i huvudet *impad* inte en chans att jag ska komma ihåg att mitt corn är färdigt på lørdag kl 10 tex. jag sår flera olika saker samtidigt. Så att jag får in pengar varje dag.
    fast sånna saker håller sig ju i flera dagar.. det är just blåbär och annat som tar mindre tid som dör fortare ju..

blåbär är färdiga efter 4 timmar och dör alltså efter 8 timmar.. 4+4..

ananas är färdig efter 2 dagar och dör alltså efter 4 dagar..
  • Finesse
    Kaxmaja skrev 2009-09-03 12:31:32 följande:
    Ja eller hur. før egentligen har jag ingen lust att vara vän med 500 personer jag inte känner men jag vill ju ha ribbons jag testar. børjar adda er nu. Vill inte lägga ut min mail adress här så jag addar er istället
    kolla gruppen på fb.. heter typ familjeliv på farmville eller nånting sånt..
  • MrsQ
    Kaxmaja skrev 2009-09-03 12:31:32 följande:
    Ja eller hur. før egentligen har jag ingen lust att vara vän med 500 personer jag inte känner men jag vill ju ha ribbons jag testar. børjar adda er nu. Vill inte lägga ut min mail adress här så jag addar er istället
    Såg att du bor i Oslo! Kul! Jag bor  iKongsberg
  • Kaxmaja
    Finesse skrev 2009-09-03 12:38:03 följande:
    fast sånna saker håller sig ju i flera dagar.. det är just blåbär och annat som tar mindre tid som dör fortare ju..blåbär är färdiga efter 4 timmar och dör alltså efter 8 timmar.. 4+4..ananas är färdig efter 2 dagar och dör alltså efter 4 dagar..
    ja men jag hade aldrig kommit ihåg när de skulle skørdas ändå. och om man skørdar hyfsat fort efter att de e klart så hinner man skørda mer = mer pengar = me like
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Finesse
    Kaxmaja skrev 2009-09-03 12:57:36 följande:
    ja men jag hade aldrig kommit ihåg när de skulle skørdas ändå. och om man skørdar hyfsat fort efter att de e klart så hinner man skørda mer = mer pengar = me like
    haha det är sant.. men jag har bra minne.. ibland när det gäller strunt saker.. haha
  • Pappa Davve
    Finesse skrev 2009-09-03 12:38:03 följande:
    fast sånna saker håller sig ju i flera dagar.. det är just blåbär och annat som tar mindre tid som dör fortare ju.. blåbär är färdiga efter 4 timmar och dör alltså efter 8 timmar.. 4+4.. ananas är färdig efter 2 dagar och dör alltså efter 4 dagar..
    Fel... det är produktionstiden x 0,5 som bestämmer när det dör. ex. blåbär färdiga efter 4 timmar, dör efter 6. ananas färdigt efter 2 dagar, dör efter 3 dagar
  • Finesse

Pappa Davve skrev 2009-09-03 13:10:18 följande:

Fel... det är produktionstiden x 0,5 som bestämmer när det dör. ex. blåbär färdiga efter 4 timmar, dör efter 6. ananas färdigt efter 2 dagar, dör efter 3 dagar
    inte enligt sidan..

Crops will start to wilt after a period of time equal to their growth, so a 1 day crop will start wilting after 2 days have passed since planting.

För mig har det iaf inte dött förrän efter 8 timmar..
  • Pappa Davve
    Finesse skrev 2009-09-03 13:15:03 följande:
    Pappa Davve skrev 2009-09-03 13:10:18 följande: inte enligt sidan.. Crops will start to wilt after a period of time equal to their growth, so a 1 day crop will start wilting after 2 days have passed since planting. För mig har det iaf inte dött förrän efter 8 timmar..
    ok, då har jag läst fel då
  • Kaxmaja

Jag behøver 12 grannar till *suck*

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden FarmWille - FB