• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Småtokig
    mysmarre73 skrev 2009-09-05 10:16:35 följande:
    puffar
    Hur menar du. Tror inte riktigt att jag förstår.
    ♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • Umbrageous
    Alfy85 skrev 2009-09-05 10:08:11 följande:
    Hallojs! Spelar oxå FVLägg till om ni behöver grannar[email protected]
    lägg in det i nya grannar tråden
  • TereseA

fått en dekorations damm som present...vart hittar man den?finns inte där man brukar hämta presenter.

Akiim är mitt liv 071004
  • Umbrageous
    TereseA skrev 2009-09-05 11:27:13 följande:
    fått en dekorations damm som present...vart hittar man den?finns inte där man brukar hämta presenter.
    nä jag hittar inte mina heller
  • luzorsus
    om de ej finns under presenter så har de nog försvunnit...ibland händer det..
  • Umbrageous
    luzorsus skrev 2009-09-05 11:39:02 följande:
    om de ej finns under presenter så har de nog försvunnit...ibland händer det..
    men jag har fått 6 stycken nu imorses, ingen finns ju
  • luzorsus

det man får som present ska finnas i paketet så att säga.....gör de inte det så finns de inte..

• Fizzie
    mysmarre73 skrev 2009-09-05 09:54:31 följande:
    det här med farmville decorations gift hur funkar det har fått några men hittar inte dem
    Har oxå fått dessa men jag gick in på denna aplikations sida och där stod det att detta har inget med riktiga Farmville att göra, alltså dessa gåvor går inte använda på farmen, utan är som andra saker man skickar runt på FB som kramar, smiles, hjärtan m.m.
    Så dumt tycker jag, man blev ju jätteglad när man fick dessa saker.
  • TereseA
    Fizzie skrev 2009-09-05 12:17:35 följande:
    Har oxå fått dessa men jag gick in på denna aplikations sida och där stod det att detta har inget med riktiga Farmville att göra, alltså dessa gåvor går inte använda på farmen, utan är som andra saker man skickar runt på FB som kramar, smiles, hjärtan m.m. Så dumt tycker jag, man blev ju jätteglad när man fick dessa saker.
    jaha..är ju inte så roligt..om man inte kan använda dm..
    Akiim är mitt liv 071004
  • Umbrageous
    Fizzie skrev 2009-09-05 12:17:35 följande:
    Har oxå fått dessa men jag gick in på denna aplikations sida och där stod det att detta har inget med riktiga Farmville att göra, alltså dessa gåvor går inte använda på farmen, utan är som andra saker man skickar runt på FB som kramar, smiles, hjärtan m.m.Så dumt tycker jag, man blev ju jätteglad när man fick dessa saker.
    Men ååååh
Svar på tråden FarmWille - FB