• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Viktorsmamma
    Anna med 3 trollungar skrev 2009-09-06 19:24:23 följande:
    Jag spelar FarmVille. Lite trist tycker jag. Farm Town är roligare
    hur går man in på farm town? :S

spelar själv Rollercoaster kingdom med.. men blivit trist då man inte har mer markyta att bygga på =/
    Viktor 26/10-08
  • Viktorsmamma
    Småtokig skrev 2009-09-06 19:31:45 följande:
    För mig fungerade det via kommentarer. applikationen fungerade inte alls.
    hmm. skumt!
    Viktor 26/10-08
  • Kaxmaja
    Anna med 3 trollungar skrev 2009-09-06 19:30:30 följande:
    Jag har storlek 20x20 och massa djur och maskiner och hus osv. 1 miljon pengar och vet inte vad jag ska föra av alla pengar, finns ingen plats kvar till något
    man får vänta till 22x22 släpps
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Viktorsmamma

kom in via att kolla på min "neighbors" och hjälpa en av dem! haha

vilket krångel!!

Viktor 26/10-08
  • Anna med 3 trollungar
    Viktorsmamma skrev 2009-09-06 19:32:32 följande:
    hur går man in på farm town? :Sspelar själv Rollercoaster kingdom med.. men blivit trist då man inte har mer markyta att bygga på =/
    När du är på din startsida på FB så finns de högst upp i högra hörnet en funktion som heter "sök" Skriv i Farm Town så borde de komma upp. Så gjorde jag iaf. Fungerar ugnefär samma som farmville men snabbare, man kan anställa folk om man går till marknaden osv. Så man slipper skörda och plöja själ. ( för plöjningen måste man dock ha 10 grannar)
  • Viktorsmamma
    Anna med 3 trollungar skrev 2009-09-06 19:50:14 följande:
    När du är på din startsida på FB så finns de högst upp i högra hörnet en funktion som heter "sök" Skriv i Farm Town så borde de komma upp. Så gjorde jag iaf. Fungerar ugnefär samma som farmville men snabbare, man kan anställa folk om man går till marknaden osv. Så man slipper skörda och plöja själ. ( för plöjningen måste man dock ha 10 grannar)
    okej, ja de bara krånglade annars skulle jag prova, sidan bara uppdaterar sig konstant :P får prova senare!
    Viktor 26/10-08
  • luzorsus

Gick in på Farmen ikväll och helt plötslig var min lada helt borta!!!Var inne för mindre än en timme sen och då var den där...men nu....borta! Vad är det för skiit?????

• Ida och Razmus Mamma

jag  kommer inte ens in där{#lang_emotions_yell}
    vill ju skörda

• Syra

kommer inte heller in nu ....dessutom har jag fått säkert 4 gåvor som försvann....hoppas de kommer tillbaka.

Svar på tråden FarmWille - FB