• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Småtokig

Vad det är segt just nu. De 2 senaste ribbons som jag fått så har det inte kommit upp någon ruta. Lite trist men antar att det är en bugg som ligger och spökar

♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • Smultronkyzzar

Min kille berättade att han hade läst nånstans (tror det var på farmvilles forum) att om det går väldigt segt inne i farmville så kan man trycka CTRL+ALT+Delete och leta reda på iexplorer och högerklicka på den så att rullgardinslisten kommer upp, längst ner finns det något som heter processortilldelning, klicka på den.
    Om både CPUnoll och CPUett är ikryssade så kan man kryssa ur nollan och sen trycka OK, då blir allt o gå mycket snabbare. Jag har testat själv och det blir STOR skillnad!

Vet inte om det gäller alla, men det är ju värt ett försök iaf.
    Hoppas det hjälper!

• Smultronkyzzar
    Smultronkyzzar skrev 2009-09-07 12:10:46 följande:
    Min kille berättade att han hade läst nånstans (tror det var på farmvilles forum) att om det går väldigt segt inne i farmville så kan man trycka CTRL+ALT+Delete och leta reda på iexplorer och högerklicka på den så att rullgardinslisten kommer upp, längst ner finns det något som heter processortilldelning, klicka på den.Om både CPUnoll och CPUett är ikryssade så kan man kryssa ur nollan och sen trycka OK, då blir allt o gå mycket snabbare. Jag har testat själv och det blir STOR skillnad!Vet inte om det gäller alla, men det är ju värt ett försök iaf.Hoppas det hjälper!
    Tänk på att det är iexplorer och inte vanliga explorer bara...
  • Smultronkyzzar
    Turboplingen skrev 2009-09-07 12:13:54 följande:
    hur vet man vilken man har? mitt går sakta oooofta, men ibland går det snabbt
    Jag tror alla har iexplorer liggandes under CTRL+ALT+Delete (om det var mej du frågade?)
  • SötFlöt

Hej! Är det någon som vet hur man får mer sedlar utan att behöva köpa dom?

★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova Sarah Mathilda 5/3 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
  • SötFlöt
    drömmaromsmått skrev 2009-09-07 11:21:20 följande:
    Någon som fattar det där med decoration gifts till FV? jag har fått en stor damm av en granne men hittar inte vart jag får in den på min sida, har accepterat men hittar den ingenstans.
    Det är bara en låtsasgrej tydligen..man kan inte använda dom.
    ★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova Sarah Mathilda 5/3 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
  • Turboplingen
    SötFlöt skrev 2009-09-07 12:28:24 följande:
    Hej! Är det någon som vet hur man får mer sedlar utan att behöva köpa dom?
    finns längst till höger i spelet hur man skaffar det, men då måste man bli medlem på hemsidor m.m
Svar på tråden FarmWille - FB