• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Kaxmaja
    Kreativ skrev 2009-09-07 10:36:35 följande:
    så jag kan radera mina farmbilder då? Vill inte heller ha ett sånt album ju.... Jag tar Not Allowed men sen måste man ju ändå godkänna dem, o så publiceras de ändå.
    nej du måste inte godkänna dem. jag har fått alla ribbons där utan att publicera och godkänna
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

ja alltså ni väljer ju accept på själva bilden. men sen väljer ni not allow.

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Tidvis
    Kaxmaja skrev 2009-09-07 11:02:08 följande:
    ja alltså ni väljer ju accept på själva bilden. men sen väljer ni not allow.
    Jag gjorde så, men fick inget.. Ska prova igen
  • Tidvis

Det gick
    Har ett Album som väntar i förfrågningar.. Där får det vara kvar

• Kreativ

men jag gillar inte att förfrågan står kvar, kan jag helt enkelt radera dem då? Jag kanske är trögfattad men jag frågar hellre en gång för mycket av er som har koll

Melvin 060609, Ida 080426
  • Tidvis
    Kreativ skrev 2009-09-07 11:10:07 följande:
    men jag gillar inte att förfrågan står kvar, kan jag helt enkelt radera dem då? Jag kanske är trögfattad men jag frågar hellre en gång för mycket av er som har koll
    Jag fattar inte hur jag ska ta väck den.. Kanske om man publicerar den och sen tar väck den
  • drömmaromsmått

Någon som fattar det där med decoration gifts till FV?
    jag har fått en stor damm av en granne men hittar inte vart jag får in den på min sida, har accepterat men hittar den ingenstans.

• Spicy Women
    drömmaromsmått skrev 2009-09-07 11:21:20 följande:
    Någon som fattar det där med decoration gifts till FV? jag har fått en stor damm av en granne men hittar inte vart jag får in den på min sida, har accepterat men hittar den ingenstans.
    De funkar inte.
  • 02Smulan
    drömmaromsmått skrev 2009-09-07 11:21:20 följande:
    Någon som fattar det där med decoration gifts till FV? jag har fått en stor damm av en granne men hittar inte vart jag får in den på min sida, har accepterat men hittar den ingenstans.
    Som vi skrivit tidigare så har det inget med själva Farmville att göra, utan är mer som de andra sakerna man kan skicka på fb, typ hjärtan o kramar å sånt.
    Du kan inte nyttja dem i farmville alltså.
Svar på tråden FarmWille - FB