• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Kenzie

Hm jag försöker samla ribbons och det står att jag behöver 15 unika gåvor i giftboxen för att få en ribbon. Men jag har ju 15 och får ändå ingen ribbon..

• Kaxmaja
    Kenzie skrev 2009-09-06 21:29:15 följande:
    Hm jag försöker samla ribbons och det står att jag behöver 15 unika gåvor i giftboxen för att få en ribbon. Men jag har ju 15 och får ändå ingen ribbon..
    Skumt. Du har alltså 15 olika gåvor som du inte tagit ut ur giftboxen?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Night Angel

blir skogstokig snart!!!
    kommer heller inte in på farmville..jag som har en stor skörd att skörda,,,

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • Småtokig
    Kenzie skrev 2009-09-06 21:29:15 följande:
    Är det 15 olika så är det lite konstig annars får du fortsätta samla
    ♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • Kenzie
    Kaxmaja skrev 2009-09-06 21:31:40 följande:
    Skumt. Du har alltså 15 olika gåvor som du inte tagit ut ur giftboxen?
    Ja exakt.
  • vickan1982

jag kommer in... har precis skördat

• Tidvis

Måste man publicera foton för att få shutterbug ribbons? Om inte, hur gör man då? Vill inte publicera kort på farmen

• Kaxmaja
    Tidvis skrev 2009-09-07 10:16:21 följande:
    Måste man publicera foton för att få shutterbug ribbons? Om inte, hur gör man då? Vill inte publicera kort på farmen
    nej de måste man inte. man väljer not allowd så publiceras dem inte.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kreativ

så jag kan radera mina farmbilder då? Vill inte heller ha ett sånt album ju.... Jag tar Not Allowed men sen måste man ju ändå godkänna dem, o så publiceras de ändå.

Melvin 060609, Ida 080426
  • Tidvis
    Kreativ skrev 2009-09-07 10:36:35 följande:
    så jag kan radera mina farmbilder då? Vill inte heller ha ett sånt album ju.... Jag tar Not Allowed men sen måste man ju ändå godkänna dem, o så publiceras de ändå.
    Ja, det var det jag funderade på också.. Det händer ju ingenting när jag tycker att jag inte godkänner det.. Får väl radera fort sen
Svar på tråden FarmWille - FB