• Anonym (lillajag)

Min sambo gillar cfnm?

Hej alla glada effellare!

Här om kvällen kom jag på min sambo när han porrsurfade och då såg jag att han tittade på en sida med något som kallas cfnm som verkar vara en förkortning för clothed female nude male. Det verkar handla om att påklädda tjejer utnyttjar nakna män. Jag har ingenting emot att han porrsurfar och det vet han men han verkar ändå skämmas lite för det så han stängde av datorn ganska snabbt. När han sov så tittade jag på historiken på datorn och han verkar ha surfat mycket på sidor med cfnm. Vi har ett jättehärligt sexliv men vi har väl egentligen aldrig pratat om vad vi har för sexfantasier faktiskt så jag började fundera om inte det här är sambons sexfantasi?

Nu tänkte jag i alla fall försöka överraska sambon med lite riktig cfnm men jag undrar om det finns någon här inne som har lite tips och erfarenhet om hur jag ska göra för att det ska verka naturligt. Något slags rollspel kanske? Jag har funderat på att överraska sambon i duschen bland annat.
    Någon som har några bra tips?

• Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?
  • Anonym

Verkar ju vara nåt slags undergivenhetsspel, där killarna blir dominerade och "uttittade" (och kanske lite förnedrade) av ett större antal tjejer. Tänder han på det är det kanske inte konstigt om han inte vill säga något. Verkar ju lite kinky och kanske känsligt för honom att erkänna att han vill vara undergiven.

Är han det, skulle han kanske uppskatta om du klädde dig som en domina och tog kontrollen och lät honom vara underkastad dig och få jobba för att få tillåtelse att slicka dina höga klackar, slicka dig etc.

Du får läsa på om dominans och lära dig hur en tjej kan agera för att göra en undergiven kille kåt.

• Neko

Har en kompis som gillar samma =) Dock verkar det inte vara en undergiven/dominansgrej för honom utan bara det att det känns mer underligt och spännande ifall den ena har kläder medan den andra inte =P

• Anonym (lillajag)

Jättetack för svar
    Dom sidor som jag hittade på datorn verkade inte handla så mycket dominans på det sättet som Anonym skrev om. Visst verkade killarna bli uttittade men dom tvingades inte göra något förnedrande utan verkade mer bli omhändertagna om man säger så. Dom bilder och filmklipp som jag letade upp visade mest passiva nakna män som en grupp tjejer smekte och gav avsugningar. Jag har märkt att min sambo verkligen gillar när jag väl tar initiativet till sex och att han lätt blir väldigt passiv genom hela sexet dom gångerna så jag får försöka klura ut hur jag kan ge honom en bra omgång utifrån det.
    Men han kanske fantiserar om att bli uttittad och omhändertagen av en grupp påklädda tjejer och det kan jag inte ge honom

• Anonym

Anledningen till att jag skrev om dominansgrejen var att jag googlade på "clothed female nude male" och fick denna sida som första träff:
    www.cfnm.net/

Om du kollar in bilderna, ser du att det verkar vara rätt mycket dominans/underkastelse-förnedring involverat.

Men jag är inte alls någon expert. DU får väl tesra att bli lite domina så får vi se hur det går. Uppdatera oss!

• Anonym (lillajag)

Svar till Anonym.
    Den sidan har jag inte sett förut. Du ska ha jättetack för länken för nu ska jag in och kika lite
    Jag är inte heller någon expert tyvärr men man lär sig alltid någonting nytt. Jag lovar att hålla er uppdaterade.

• Anonym (lillajag)

puffar

• Anonym (tjej)

Jag tycker det är skitsexigt, har aldrig hört talas om denna sida förut som länkades, så trött på att se nakna tjejer som fake njuter och när man ser en tankebubbla över henne innehållandes med en dollarsedel.. Nää, jag tycker om undergivna män

• Anonym (lillajag)

Svar till Anonym (tjej)
    Nu har jag tittat på flera sidor och börjar tycka som du
    Det verkar både sexigt och häftigt. Har du något tips om hur jag ska göra med min sambo?

• Anonym (tjej)

Anonym (lillajag) skrev 2009-07-23 14:15:52 följande:

Svar till Anonym (tjej)Nu har jag tittat på flera sidor och börjar tycka som du Det verkar både sexigt och häftigt. Har du något tips om hur jag ska göra med min sambo?
    Ja, verkligen! I have no idea, visste inte ens om att det fanns sådana här sidor faktiskt, men gör som så att du överasskar din sambo, om han inte är väldigt 'blyg' i duschen, då kan stämmningen bli helt fel Tipsa mig om du kommer på!
  • Anonym (lillajag)

Svar till Anonym (tjej)
    Det ska jag göra
    Vi får börja porrsurfa mycket på dom här sidorna och bli inspirerade ha ha ha.

Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?