• Anonym (lillajag)

Min sambo gillar cfnm?

Hej alla glada effellare!

Här om kvällen kom jag på min sambo när han porrsurfade och då såg jag att han tittade på en sida med något som kallas cfnm som verkar vara en förkortning för clothed female nude male. Det verkar handla om att påklädda tjejer utnyttjar nakna män. Jag har ingenting emot att han porrsurfar och det vet han men han verkar ändå skämmas lite för det så han stängde av datorn ganska snabbt. När han sov så tittade jag på historiken på datorn och han verkar ha surfat mycket på sidor med cfnm. Vi har ett jättehärligt sexliv men vi har väl egentligen aldrig pratat om vad vi har för sexfantasier faktiskt så jag började fundera om inte det här är sambons sexfantasi?

Nu tänkte jag i alla fall försöka överraska sambon med lite riktig cfnm men jag undrar om det finns någon här inne som har lite tips och erfarenhet om hur jag ska göra för att det ska verka naturligt. Något slags rollspel kanske? Jag har funderat på att överraska sambon i duschen bland annat.
    Någon som har några bra tips?

• Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?
  • Anonym (lillajag)

Kramar tillbaka tipsaren
    Här hemma är vi bägge kåta och glada ha ha

• Anonym (tipsaren)

Hehe, det kan jag gott förstå.

Undrar om din kille funderar på hur du helt plötsligt blivit hans drömkvinna i sängen som gör exakt de saker han fantiserat om. Har han frågat nåt eller tackar han bara och tar emot?

• Anonym (lillajag)

Anonym (tipsaren) skrev 2009-08-18 16:33:08 följande:

Hehe, det kan jag gott förstå.Undrar om din kille funderar på hur du helt plötsligt blivit hans drömkvinna i sängen som gör exakt de saker han fantiserat om. Har han frågat nåt eller tackar han bara och tar emot?
    Jag har lärt mig citatfunktionen nu till sist

Nej han har inte frågat något utan han mer tackar och tar emot och ger igen på sitt sätt kan vi säga ha ha
  • Anonym (tipsaren)

Det finns ju ett uttryck som säger "Man ska inte skåda en given häst i munnen" så han vore väl dum om han frågade något. Bara att tacka och ta emot när du blivit hans sexgudinna som uppfyller alla hans innersta och hemligaste fantasier ? utan att han behöver be om det.

Du "vet" vad han vill och han måste tycka att det är som att vara i paradiset, som att han vunnit högsta vinsten...
  • Anonym (lillajag)

Anonym (tipsaren) skrev 2009-08-21 15:58:13 följande:

Det finns ju ett uttryck som säger "Man ska inte skåda en given häst i munnen" så han vore väl dum om han frågade något. Bara att tacka och ta emot när du blivit hans sexgudinna som uppfyller alla hans innersta och hemligaste fantasier ? utan att han behöver be om det.Du "vet" vad han vill och han måste tycka att det är som att vara i paradiset, som att han vunnit högsta vinsten...
    Du är gullig du tipsaren
    Vi verkar ha vunnit både sambon och jag och allt beror på en slump precis som i ett lotteri. Har du några tips åt mig till helgen hi hi
  • Anonym (tipsaren)

Anonym (lillajag) skrev 2009-08-21 16:05:15 följande:

Anonym (tipsaren) skrev 2009-08-21 15:58:13 följande: Du är gullig du tipsaren Vi verkar ha vunnit både sambon och jag och allt beror på en slump precis som i ett lotteri. Har du några tips åt mig till helgen hi hi

Ja, jag vet inte...men om du klär dig som en skolflicka med kort kjol, uppdragna strumpor, flätor/tofsar och sen låter honom stå på alla fyra på soffbordet och sen kan du gå runt honom och kommentera honom, hans kropp och hans kuk, kanske smiska honom lite...

Du kan ju vara så sexig du kan, hetsa honom med din kropp, kanske vara utan trosor under kjolen och låta honom se men inte röra. Kanske smeka dig inför honom innan det är dags för dig att binda honom och suga och runka honom plågsamt lång tid utan att låta honom komma.

Tror du att han gillar att du leker med en dildo i hans stjärt...?
    Kanske drömmer han om det också
  • Anonym (tipsaren)

Sötnos...hur gick det...?

• AndreasAn

Hej.

Jag är riktigt glad att jag hittade den här tråden. Måste säga att era (Trådstartaren och Lisa) respektive har det riktigt bra. Det är nog många män i dagens samhälle som i hemlighet tänder på att vara undergivna sina sambos/flickvänner men aldrig vågar leva ut sin fantasi. Om du (Trådstartaren) inte av en slump hade funnit din sambos cfnm sidor så hade nog så varit fallet även för er.

Jag själv tänder enormt på att vara undergiven. Jag och min sambo har testat några gånger att hon är dominant och jag undergiven. Detta har utspelat sig så att jag är hennes nakna slav och hon min fullt påklädda ägarinna (cfmn). Allt som hon befaller mig att göra måste jag utföra utan att tveka. Om jag tvekar så blir det bestraffning med hennes ridpiska. Jag har fått ganska hårda piskrapp på rumpan, pungen (min favorit) och penis. Jag måste erkänna att jag ofta har tvekat med flit. Hon får alltid sin orgasm innan mig och jag måste be om lov att få komma.

Sånt här sex är för mig 1000 gånger bättre än vanligt sex. Jag vet inte tyvärr om min sambo tycker likadant eftersom det alltid är jag som tar initiativet till dessa lekar, jag säger vad hon ska göra osv. Jag skulle vara i himmelriket om det var hon som tog initiativet till dessa lekar, kom på kreativa idéer och därigenom var den som bestämde på riktigt. Kan någon ge mig tips?

Hoppas att den här tråden lever vidare / Andreas.

• Anonym (tipsaren)

Ja, TS, nu måste du berätta mera!

• plast killen

de e kanon ju! gillar me att se de...

Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?