• Anonym (lillajag)

Min sambo gillar cfnm?

Hej alla glada effellare!

Här om kvällen kom jag på min sambo när han porrsurfade och då såg jag att han tittade på en sida med något som kallas cfnm som verkar vara en förkortning för clothed female nude male. Det verkar handla om att påklädda tjejer utnyttjar nakna män. Jag har ingenting emot att han porrsurfar och det vet han men han verkar ändå skämmas lite för det så han stängde av datorn ganska snabbt. När han sov så tittade jag på historiken på datorn och han verkar ha surfat mycket på sidor med cfnm. Vi har ett jättehärligt sexliv men vi har väl egentligen aldrig pratat om vad vi har för sexfantasier faktiskt så jag började fundera om inte det här är sambons sexfantasi?

Nu tänkte jag i alla fall försöka överraska sambon med lite riktig cfnm men jag undrar om det finns någon här inne som har lite tips och erfarenhet om hur jag ska göra för att det ska verka naturligt. Något slags rollspel kanske? Jag har funderat på att överraska sambon i duschen bland annat.
    Någon som har några bra tips?

• Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?
  • magplask

åååh vilken härlig flickvän du är! :D
    väntar med spänning på en uppdatering :)

• magplask

Anonym (kille) skrev 2009-08-03 06:27:15 följande:

Anonym (lillajag) skrev 2009-08-01 19:35:10 följande:
    Jag tycker om när kvinnor ser sprutet speciellt om de runkar av killen. Jag vet inte hur nyfikna kvinnor är att se utlösningar men det skulle vara intressant att höra om kvinnor är det.
    sprutet är ju det bästa ;)
  • Airlee

Oh! Jag gillar tvärtom, att vara naken med en fullt påklädd man.

• Anonym (lillajag)

Svar till Airlee

Hi hi jo det är inte heller fel men jag har börjat gilla det omvända också. Man ser på honom att han blir jättekåt verkligen

• Anonym (lillajag)

Jag lovar att fortsätta uppdatera men då ni får väldigt gärna fortsätta komma med tips och rollspel och länka till nya sidor så man kan bli mer inspirerad för jag har så dålig fantasi ha ha

• jonasfotar

Jaaa.hoppas det kommer nya uppdateringar av vad ni gjort i denna tråd...mmm
    Himla spännande å pirrig läsning.
    Tänk om ni passade på att ta nån bild också...hade varit sååå spännande att få se ;)

jonasfotar.blogspot.com/

• Anonym (lillajag)

Svar till jonasfotar

Jättekul att du tycker det
    Om vi skulle ta bilder så får det bli för eget bruk och får ju sambon hålla i kameran för då är jag upptagen med annat hi hi

• jonasfotar

Ok, förstår om ni vill behålla bilderna privat.
    Annars är ett knep att du tar på en "maskerad-mask" när ni fotar, så är din identitet skyddad. Å jag kan tänka mig att din kille skulle tycka det va extra spännande att bli avrunkad av en "okänd" påklädd kvinna..ler

Ett annat tips kan vara att ta på ett par diskhandskar (nyköpta) när du smeker hans kuk å pung, det ger en annorlunda "häftig" känsla.
    Annars är det extra sexigt om du har nymålade röda naglar när du smeker hans kuk. Dra dem gärna lite retsamt över ollonet..utan att rispa ;)
    Å se till att det är ljust i rummet, så han ser allt. En spegel bredvid, tror jag killen skulle gilla!

• Anonym (Lisa)

Vilken härlig tråd!
    Jag får inspiration! Min man har tappat suget lite på sex, kanske ska gör som du överraska honom rejällt!!
    Lycka till!

• Anonym (lillajag)

Svar till jonasfotar

Jättetack för tipsen
    Jag gillade nog det där om nymålade naglar så det ska jag pröva.

Svar till Anonym (Lisa)

Vad kul att du tycker det
    Jag trodde inte att jag skulle få något svar alls men nu är vi ju ett litet familjelivsgäng som är här. Jag kan verkligen rekommendera att överaska mannen på det här sättet. Jag hoppas du och din man gillar det lika mycket som jag och min sambo gör

Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?