• Anonym (lillajag)

Min sambo gillar cfnm?

Hej alla glada effellare!

Här om kvällen kom jag på min sambo när han porrsurfade och då såg jag att han tittade på en sida med något som kallas cfnm som verkar vara en förkortning för clothed female nude male. Det verkar handla om att påklädda tjejer utnyttjar nakna män. Jag har ingenting emot att han porrsurfar och det vet han men han verkar ändå skämmas lite för det så han stängde av datorn ganska snabbt. När han sov så tittade jag på historiken på datorn och han verkar ha surfat mycket på sidor med cfnm. Vi har ett jättehärligt sexliv men vi har väl egentligen aldrig pratat om vad vi har för sexfantasier faktiskt så jag började fundera om inte det här är sambons sexfantasi?

Nu tänkte jag i alla fall försöka överraska sambon med lite riktig cfnm men jag undrar om det finns någon här inne som har lite tips och erfarenhet om hur jag ska göra för att det ska verka naturligt. Något slags rollspel kanske? Jag har funderat på att överraska sambon i duschen bland annat.
    Någon som har några bra tips?

• Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?
  • Anonym (kille)

Jag läste en gång om en nollning till en skola där flera tjejer höll fast en kille och en kvinna runkade av honom mot sin vilja, blev upphetsad av att läsa det, men det var nog synd om killen om det var sant.

• Anonym (lillajag)

Hej på er i sommarvärmen!

I går hade jag fredagsmys med en helt naken sambo hela kvällen.
    Jag måste berätta att jag blivit lite mer vågad så i går använde jag ett sånt där handfängsel för förtsa gången. Vi har en liten spaljé mellan köket och vårt vardagsrum och där fick sambon sitta fast hela kvällen nästan hi hi. Först så klädde jag av honom naken innan jag satte fast honom mot spaljén med händerna bakom ryggen och sen var han min och jag kunde göra vad jag ville med honom. Jag satte mig på knä framför honom och sög och runkade honom långsamt i säkert en timme och jag lät honom inte komma sen så ställde jag mig upp och började gnida rumpan mot honom. Jag hade förstås alla kläderna på mig men nu så drog jag upp kjolen och frågade retsamt om han ville att jag skulle ta av mig trosorna. Han såg jättekåt ut ha ha
    Han bad mig lyfta på kjolen och dra ner trosorna så han kunde komma in i mig bakifrån och han sprutade nästan på en gång.
    Det är verkligen jättetändande att se honom bli så kåt när jag bestämmer och har makten över honom

Vi får se vad som händer nästa gång.

• Anonym (tipsaren)

Fan, vad jag gillar dig, TS. Du är en helt underbar flickvän, sambo och älskarinna!

Så härligt det du gör för din kille och du verkar ju njuta väldigt mycket du också. Tänk vad bra ert sexliv blivit nu tack vare att du fick se de där porrlänkarna i historiken...

Underbart det du gjorde den här gången, du har verkligen skön och kåt fantasi, darling, gillar det verkligen.

Fortsätt!

kramar...

• Anonym (Lisa)

Bra gjort TS!
    Ikväll ska jag överraskar min man... återkommer

• Anonym (lillajag)

Svar till Anonym (tipsaren)

Tack vad jättegulligt av dig att skriva så
    Ja det var en himla tur att jag kom på honom med den där porrsidan för det har blivit riktigt hett här hemma nu och då var det bra redan innan hi hi. Jag ska fortsätta jag lovar.
    Kramar tillbaka

Svar till Anonym (Lisa)

Tack
    Lycka till och skriv gärna om hur det gick.

• Anonym (lillajag)

puffar

Hur gick det med överaskningen Lisa?

• Anonym (tipsaren)

Lisa...jag vill också veta!

• Anonym (lillajag)

Hej allihopa!

I går kväll gav jag sambon en liten behandling som avslutning på en jättemysig helg tillsammans. Jag började med att klä av honom och så sa jag till honom att jag bara var intresserad av att ta hand om honom. När han var helt naken så tog jag fram en scarf som jag band fast över hans ögon och sen ledde jag honom till soffbordet och bad honom att lägga sig på det. Sen så började jag retas med honom genom att dra med naglarna över hans kropp innan jag började blåsa lätt och kyssa honom över hela kroppen på halsen, öronen, munnen, bröstet, magen, låren. Till slut satte jag mig på knä nere vid hans ben och särade på dom och gav honom samma försiktiga behandling mellan benen innan jag till slut började suga honom. Oj oj oj vad han stönade när jag lekte med honom hi hi
    Jag verkar ha blivit riktigt duktig på att ge honom en retsam och lång avsugning så att han inte kommer så fort och i går var inget undantag ha ha

Jag älskar verkligen mer och mer att ha kontrollen ibland och sambon verkar inte klaga för han hade ett brett leende på läpparna när han gick till jobbet i morse hi hi

• Anonym (tipsaren)

Ännu en härlig och mysig berättelse om hur det kan vara i ett fint och kärleksfullt och sexuellt förhållande.

Underbart att höra, blir både glad och kåt när jag läser vad du skriver, TS.

*kramar*
Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?