• Anonym (lillajag)

Min sambo gillar cfnm?

Hej alla glada effellare!

Här om kvällen kom jag på min sambo när han porrsurfade och då såg jag att han tittade på en sida med något som kallas cfnm som verkar vara en förkortning för clothed female nude male. Det verkar handla om att påklädda tjejer utnyttjar nakna män. Jag har ingenting emot att han porrsurfar och det vet han men han verkar ändå skämmas lite för det så han stängde av datorn ganska snabbt. När han sov så tittade jag på historiken på datorn och han verkar ha surfat mycket på sidor med cfnm. Vi har ett jättehärligt sexliv men vi har väl egentligen aldrig pratat om vad vi har för sexfantasier faktiskt så jag började fundera om inte det här är sambons sexfantasi?

Nu tänkte jag i alla fall försöka överraska sambon med lite riktig cfnm men jag undrar om det finns någon här inne som har lite tips och erfarenhet om hur jag ska göra för att det ska verka naturligt. Något slags rollspel kanske? Jag har funderat på att överraska sambon i duschen bland annat.
    Någon som har några bra tips?

• Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?
  • Anonym

Go, girls, go! :)

Jag är man och gillar undergivna kvinnor, men det är ju läckert att tänka sig er bägge som två dominor in the making, so to speak...

Berätta gärna om era erfarenheter och hur det går för er när ni försöker börja "ta" era män på allvar och få dem att tillbedja er och era kroppar...
    ;)

Var stenhårda och klä er som på bilderna: utmanade, sexigt, kvinnligt ? och oåtkomligt om de inte gör som ni vill, om de inte lyder er!

• Anonym (lillajag)

Hej allesammans!
    I går kväll provade jag mig äntligen fram med sambon lite grann. Det blev inget avancerat alls egentligen men vi fick en lite speciell uppevlse båda två tror jag. Först måste jag nog berätta att jag varit jättedålig på att ge min sambo bara oralsex. Det brukar alltid vara en del av vårat förspel så jag har nästan aldrig bara sugit av honom men i går gjorde jag det. I går så passade jag på att träffa min lillasyster på stan en stund. När jag kom hem hade sambon kommit hem från jobbet och duschade och då tänkte jag att nu ska jag överraska honom när det är fredag å allt. Det kunde inte bli bättre efter som han var helt naken och underbart nyduschad samtidigt som jag var både sminkad och lite uppklädd. Perfekt läge att ge honom lite cfnm i alla fall. När jag kom in så drog jag bort duschdraperit tog en handuk i handen och sa att jag ville torka av honom. Han tittade faktiskt lite konstigt på mig efter som jag aldrig har gjort så här förut. I alla fall så stängde jag av vattnet och drog ut honom ur duschen och sen började jag torka och smeka honom lite och han fick stånd direkt. Då kunde jag inte hålla mig längre utan gick ner och började suga honom och jag såg direkt hur kåt han blev. Han brukar oftast blunda när jag går ner på honom under förspel men nu stirrade han verkligen på mig och vi hade riktigt häftig ögonkontakt hela tiden hi hi. Jag sög honom ritigt retsamt och långsamt för jag ville dra ut på det så efter ett tag så bad jag honom sätta sig på toasisten så jag kunde fortsätta och jag måste ha sugit och smekt honom i säkert en halv timme innan jag lät honom komma. Han stönade ordentligt och det var riktigt sexigt att ha makten och kontrollen över honom på det här sättet så det måste jag verkligen göra om fler gånger

Jag kan säga att han såg riktigt nöjd ut resten av kvällen hi hi

• Anonym (lillajag)

Oj vilket långt inlägg det blev

• Anonym (Man F)

Vilket drömscenario!
    Det är nog inte många killar som tackat nej till något sådant.

• Anonym

Herregud så härligt att läsa och man riktigt ser scenen framför sig...underbart!

Tänk om alla flickvänner/fruar skulle göra som du efter det att de hittat porrlänkar i mannen dator. I stället för att bli sura eller skriva en hattråd här på FL så såg du till att försöka lära dig mer om hans hemliga fantasier och sedan låta honom få leva ut den...

En stor kram till dig, riktigt härligt gjort av dig. Länken jag postade gjorde nytta tydligen...

Roligt att du också tänder på att få ha makten över honom och du märkte ju hur han gick igång på detta. Nu är det bara att fortsätta på den inslagna vägen och prova dig/er fram så ska du se att ni landar i ett härligt sexförhållande, där du är domina och han undergiven och att ni båda kan njuta ordentligt av detta.

Du är inspirerande med din fina kåthet!

• Anonym (lillajag)

Hej igen
    Vad kul att ni hänger med i tråden och kommer med härlig uppmuntran. Jättesnällt av er
    Om någon av er har bra tips på hur jag ska göra nästa gång så får ni jättegärna komma med tips för ni är ju killar så ni kanske vet vad som skulle kunna bli bäst för jag har så dålig fantasi. Jag försöker surfa lite på dom där cfnmsidorna och bli inspirerad men oftast är det en kille och flera tjejer.
    Jag fick i alla fall mersmak och det tror jag sambon fick också ha ha

• Anonym (tipsaren)

Har lagt till "tipsaren" så att du ska veta att det är jag, "Anonym"

Hej! Jag är ju kille och åt det dominanta hållet så det är inte så lätt för mig att veta vad du ska göra, men jag blir kåt av detta också så det vore härligt om du kunde fortsätta och sen berätta hur det går.

Jag skulle kunna tänka mig att du ska klä ut dig lite kanske, som de där bilderna på skolflickorna till exempel. Kortkort rutig kjol, tight vit blus som du kanske knyter så att magen syns, låga vita uppdragna strumpor, svarta klackskor och håret i två tofsar eller flätor.

Sen kombinerar du school girl-looken med att vara kaxig och tuff och bestämd och styrande. Var hård mot honom, säg åt honom att gå ner på knä och slicka dig. Tryck ner honom på golvet sen, på rygg och sätt dig på hans ansikte och knulla hans ansikte. Om han är undergiven, kommer han troligen att älska att du gör så.

Sen verkar ju flera av bilderna handla om att tjejerna runkar killen. Gör det du också och beröm honom sen när han kommer.

När ni knullar: rid honom, var den som styr det hela.

Jag vet inte...men mycket handlar nog om din attityd. Du kan nog lära dig med genom att gå med i darkside. Där lär det finns kvinnor som kan lära ut ett och annat.

Lycka till!

• Anonym (lillajag)

Hej tipsaren
    Jättetack för ditt inlägg. Jag gillade det där med schoolgirlkläderna och som tur är har jag redan en sån där liten rutig kjol så det är en bra början. Det känns fortfarande lite konstigt att vara den som styr och bestämmer så jag får nog ta små steg i taget fast jag gillade verkligen att ha kontrollen och bestämma som senast
    Du har nog rätt med det där med attityden så jag har lite kvar att lära men skam den som ger sig säger man väl.
    Tack för tipsen tipsaren och kommer du på fler så skriv gärna

• Anonym (fevelina)

Å, vad härligt, TS! Din kille kan skatta sig lycklig som har en sambo som du!

• Anonym (lillajag)

Svar till Anonym (fevelina)

Men tack vad gulligt av dig
    Han såg i alla fall ganska lycklig ut igår hi hi

Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?