• Anonym (lillajag)

Min sambo gillar cfnm?

Hej alla glada effellare!

Här om kvällen kom jag på min sambo när han porrsurfade och då såg jag att han tittade på en sida med något som kallas cfnm som verkar vara en förkortning för clothed female nude male. Det verkar handla om att påklädda tjejer utnyttjar nakna män. Jag har ingenting emot att han porrsurfar och det vet han men han verkar ändå skämmas lite för det så han stängde av datorn ganska snabbt. När han sov så tittade jag på historiken på datorn och han verkar ha surfat mycket på sidor med cfnm. Vi har ett jättehärligt sexliv men vi har väl egentligen aldrig pratat om vad vi har för sexfantasier faktiskt så jag började fundera om inte det här är sambons sexfantasi?

Nu tänkte jag i alla fall försöka överraska sambon med lite riktig cfnm men jag undrar om det finns någon här inne som har lite tips och erfarenhet om hur jag ska göra för att det ska verka naturligt. Något slags rollspel kanske? Jag har funderat på att överraska sambon i duschen bland annat.
    Någon som har några bra tips?

• Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?
  • loffes

Visst inte att cnfm fanns, i alla fall inte att det fanns ett namn på det.
    Jag som trodde att jag hade koll på olika fetischer...

Vill bara säga till T.

-Riktigt bra initiativ, Go girl!!!

• Anonym (kille)

Jag blir kåt av cfnm, det bästa jag är att se en fullt påklädd kvinna runka av en naken man så att sperman sprutar.

• Anonym (tipsaren)

TS...lämna oss inte...

• Anonym

Vaknade innan min älskling en morgon och var jätte kåt, han sov men drömde nog nåt mysigt... Han sover alltid på rygg med armarna över huvudet. Jag fick ett infall, tog skärpet till morgonrocken och band försiktigt fast hans armar i sänggaveln utan att han vaknade. Vaknade gjorde han dock när jag slickade och sög överallt ;o) Har kommit på honom med att "sova räv" många mornar efter det...

• Anonym (undergiven man)

Jag är man och läste med intresse denna tråden. Jag gillar cfnm och min fru är dominant. Men inte att hon springer runt med piska iklädd läder. Hon klär sig vanligt men alltid fint.
    För min del är cfnm något som handlar om kontroll, dominans för hennes del och för min del om undergivenhet och skam.
    Som "-Jag får se på din men du får inte se min!"

Hennes påkläddhet mot min nakenhet och denna maktförskjutning tilltalar min fru också.
    Hennes klädsel brukar vara "finklädd" kjol, blus, eller klänning, strumpbyxor. Jag hamnar ofta på golvet framför henne och hon retar mig med sina fötter i ansikte och över min kropp. Jag får kyssa hennes fötter, armhålor och hennes gren.
    Jag får stånd och ibland fotograferar hon mig och retar mig med att hon skulle kunna visa bilderna för någon.
    Jag blir väldigt upphetsad av allt detta.
    Hon brukar retas ännu mer genom att smeka mig med fötterna händerna och genom att gnida sig mot mig med rumpan och grenen på strumpbyxorna.
    Ibland, inte så ofta, binder hon mig.
    Hon tillåter det aldrig att gå för mig när vi leker dessa lekar.
    Oftast avslutas det hela med att hon också är naken och jag får lov att tillfredsställa henne oralt. Ibland får jag ligga med henne men hon, liksom jag gillar vanligt sex också. Men jag får oftast inte komma medan hon skall tillfredsställas oftast flera gånger och då oralt, vilket är bäst för henne.
    Så har vi det

• Anonym (Man och make)
    Anonym (undergiven man) skrev 2024-01-13 11:03:11 följande:

Jag är man och läste med intresse denna tråden. Jag gillar cfnm och min fru är dominant. Men inte att hon springer runt med piska iklädd läder. Hon klär sig vanligt men alltid fint.
    För min del är cfnm något som handlar om kontroll, dominans för hennes del och för min del om undergivenhet och skam.
    Som "-Jag får se på din men du får inte se min!"

Hennes påkläddhet mot min nakenhet och denna maktförskjutning tilltalar min fru också.
    Hennes klädsel brukar vara "finklädd" kjol, blus, eller klänning, strumpbyxor. Jag hamnar ofta på golvet framför henne och hon retar mig med sina fötter i ansikte och över min kropp. Jag får kyssa hennes fötter, armhålor och hennes gren.
    Jag får stånd och ibland fotograferar hon mig och retar mig med att hon skulle kunna visa bilderna för någon.
    Jag blir väldigt upphetsad av allt detta.
    Hon brukar retas ännu mer genom att smeka mig med fötterna händerna och genom att gnida sig mot mig med rumpan och grenen på strumpbyxorna.
    Ibland, inte så ofta, binder hon mig.
    Hon tillåter det aldrig att gå för mig när vi leker dessa lekar.
    Oftast avslutas det hela med att hon också är naken och jag får lov att tillfredsställa henne oralt. Ibland får jag ligga med henne men hon, liksom jag gillar vanligt sex också. Men jag får oftast inte komma medan hon skall tillfredsställas oftast flera gånger och då oralt, vilket är bäst för henne.
    Så har vi det

Låter trevligt!
    Att bli smekt av nylonstrumpor är verkligen en trevlig känsla!
  • Anonym (Man och make)
    Airlee skrev 2009-08-04 02:22:04 följande:

Oh! Jag gillar tvärtom, att vara naken med en fullt påklädd man.

Jag brukar låta min fru leka i den rollen också som som objektet som blir omhändertaget och lekt med. Hon gillar bondage delen att sitta fast med bojor. Har du inte testat det så rekommenderar jag absolut att du testar.

Jag vill dock hitta nya infallsvinklar på detta. Hur kan jag få henne att känna sig än mer objektifierad och dominerad, har du seriösa tips?. Hon gillar inte så mycket att bli smiskad utan mest sitta fast i bojor, med hogtie och liknande. Men hur kan jag hetsa henne mer. Jag behöver tips helt enkelt!
    Alla förslag välkomnas!
  • Anonym (Hmm)

Vad får en kvinna i gengäld då? Offer sex?
    Låter som killen bara får ligga och ta för sig och hon får inget? Jag som kvinna vill ju också ha en orgasm!! Men inte så upphetsande om han ska ge det efter bara för att vara snäll. Han måste ju tända på det med! Att tillfredsställa mig

• Anonym (Man och make)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-01-13 14:50:40 följande:

Låter som killen bara får ligga och ta för sig och hon får inget? Jag som kvinna vill ju också ha en orgasm!! Men inte så upphetsande om han ska ge det efter bara för att vara snäll. Han måste ju tända på det med! Att tillfredsställa mig

I de flesta fall av cfnm är det som beskrivs här i tråden förspelet och upphetsningen av att se och njuta av sin partner bli så exalterad att den tappar kontrollen över sig själv och överlämnar sig helt till sin partner. 

Njutningen år alltså att ge sin partner upphetsning. 
    Nästa fas är då att också ha sex med sin partner så även den som gett njutning får en egen orgasm. Sen kan det ske omedelbart efter första fasen eller så kan det ske senare. Och i vissa fall kanske man även drar ut på det och får träna och längta efter tillfredsställelse tillsammans senare.
  • Anonym (dominant cfnm)

Jag gillar också cfnm, men inte femdom sorten där någon fullt påklädd kvinna utnyttjar och dominerar någon undergiven man.
    Jag gillar mer där rollerna är normala och kvinnan är påklädd och undergiven.

Min favorit är där kvinnan är fullt påklädd men erbjuder analen med ett hål klippt i byxorna där kvinnan gnyr och låter. Svårt dock att hitta så specifik porr men det finns.

• Anonym (Gillar det omvända)

Jag gillar det omvända. Att vara naken när han är påklädd och "störa" honom med min nakenhet. Jag känner mig väldigt bekväm naken hemma med honom och mitt självförtroende är som störst då. Jag gillar att han blir tänd på mig naken, och jag gillar att leka att jag gör saker "helt oavsiktligt" framför honom när jag är naken. Tex träna med hantlar eller stretcha och den känslan jag får när han tittar på mig med en viss blick han får när jag gör sådant. 

• Anonym (undergiven man)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-01-13 14:50:40 följande:

Ja, hon får allt.
    Fokus från min sida är att hon hamnar i fokus när det gäller njutning. Hon gillar kontrollen och min tillgivenhet. Min belöning är att få tillfredsställa henne efter hennes önskemål. Hon gillar det och avundas inte andra kvinnors sexliv.
  • Anonym (Gillar det omvända)
    Grey Man skrev 2024-01-14 22:01:06 följande:

Kan vi få lite länkar så vi vet vad vi pratar om.

Är det så svårt att förstå? Mannen är naken, kvinnan är påklädd. Inte så avancerat. Jag är nästan säker på att du skulle kunna gå in på en större porrsida och söka på cfnm och få upp det själv. 
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (lillajag) skrev 2009-07-25 15:06:35 följande:

Hej allesammans!
    I går kväll provade jag mig äntligen fram med sambon lite grann. Det blev inget avancerat alls egentligen men vi fick en lite speciell uppevlse båda två tror jag. Först måste jag nog berätta att jag varit jättedålig på att ge min sambo bara oralsex. Det brukar alltid vara en del av vårat förspel så jag har nästan aldrig bara sugit av honom men i går gjorde jag det. I går så passade jag på att träffa min lillasyster på stan en stund. När jag kom hem hade sambon kommit hem från jobbet och duschade och då tänkte jag att nu ska jag överraska honom när det är fredag å allt. Det kunde inte bli bättre efter som han var helt naken och underbart nyduschad samtidigt som jag var både sminkad och lite uppklädd. Perfekt läge att ge honom lite cfnm i alla fall. När jag kom in så drog jag bort duschdraperit tog en handuk i handen och sa att jag ville torka av honom. Han tittade faktiskt lite konstigt på mig efter som jag aldrig har gjort så här förut. I alla fall så stängde jag av vattnet och drog ut honom ur duschen och sen började jag torka och smeka honom lite och han fick stånd direkt. Då kunde jag inte hålla mig längre utan gick ner och började suga honom och jag såg direkt hur kåt han blev. Han brukar oftast blunda när jag går ner på honom under förspel men nu stirrade han verkligen på mig och vi hade riktigt häftig ögonkontakt hela tiden hi hi. Jag sög honom ritigt retsamt och långsamt för jag ville dra ut på det så efter ett tag så bad jag honom sätta sig på toasisten så jag kunde fortsätta och jag måste ha sugit och smekt honom i säkert en halv timme innan jag lät honom komma. Han stönade ordentligt och det var riktigt sexigt att ha makten och kontrollen över honom på det här sättet så det måste jag verkligen göra om fler gånger

Jag kan säga att han såg riktigt nöjd ut resten av kvällen hi hi

Var kul.
    du häftig. Förstår din killa, att han var nöjd hele kvällen? Hjärta
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (lillajag) skrev 2009-08-08 15:54:39 följande:

Hej på er i sommarvärmen!

I går hade jag fredagsmys med en helt naken sambo hela kvällen.
    Jag måste berätta att jag blivit lite mer vågad så i går använde jag ett sånt där handfängsel för förtsa gången. Vi har en liten spaljé mellan köket och vårt vardagsrum och där fick sambon sitta fast hela kvällen nästan hi hi. Först så klädde jag av honom naken innan jag satte fast honom mot spaljén med händerna bakom ryggen och sen var han min och jag kunde göra vad jag ville med honom. Jag satte mig på knä framför honom och sög och runkade honom långsamt i säkert en timme och jag lät honom inte komma sen så ställde jag mig upp och började gnida rumpan mot honom. Jag hade förstås alla kläderna på mig men nu så drog jag upp kjolen och frågade retsamt om han ville att jag skulle ta av mig trosorna. Han såg jättekåt ut ha ha
    Han bad mig lyfta på kjolen och dra ner trosorna så han kunde komma in i mig bakifrån och han sprutade nästan på en gång.
    Det är verkligen jättetändande att se honom bli så kåt när jag bestämmer och har makten över honom

Vi får se vad som händer nästa gång.

Vilken härlig kvinna du är Cool
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (lillajag) skrev 2009-08-17 17:14:03 följande:

Hej allihopa!

I går kväll gav jag sambon en liten behandling som avslutning på en jättemysig helg tillsammans. Jag började med att klä av honom och så sa jag till honom att jag bara var intresserad av att ta hand om honom. När han var helt naken så tog jag fram en scarf som jag band fast över hans ögon och sen ledde jag honom till soffbordet och bad honom att lägga sig på det. Sen så började jag retas med honom genom att dra med naglarna över hans kropp innan jag började blåsa lätt och kyssa honom över hela kroppen på halsen, öronen, munnen, bröstet, magen, låren. Till slut satte jag mig på knä nere vid hans ben och särade på dom och gav honom samma försiktiga behandling mellan benen innan jag till slut började suga honom. Oj oj oj vad han stönade när jag lekte med honom hi hi
    Jag verkar ha blivit riktigt duktig på att ge honom en retsam och lång avsugning så att han inte kommer så fort och i går var inget undantag ha ha

Jag älskar verkligen mer och mer att ha kontrollen ibland och sambon verkar inte klaga för han hade ett brett leende på läpparna när han gick till jobbet i morse hi hi

Du en gud ?  När jag läser, märks det att du njuter av det.
    Ser bild för mig av det bu beskriver ?..
    I den situationen där, kunna du tänk dig Attleboro liten med analan på honom?
    Fingra eller en liten dildo. Som man, är det väldig upphetsande.

Go girl. Hjärta

Hoppas för din tur, att han också tar nya steg.

• Anonym (CKW)
    Anonym (lillajag) skrev 2009-07-25 15:06:35 följande:

Hej allesammans!
    I går kväll provade jag mig äntligen fram med sambon lite grann. Det blev inget avancerat alls egentligen men vi fick en lite speciell uppevlse båda två tror jag. Först måste jag nog berätta att jag varit jättedålig på att ge min sambo bara oralsex. Det brukar alltid vara en del av vårat förspel så jag har nästan aldrig bara sugit av honom men i går gjorde jag det. I går så passade jag på att träffa min lillasyster på stan en stund. När jag kom hem hade sambon kommit hem från jobbet och duschade och då tänkte jag att nu ska jag överraska honom när det är fredag å allt. Det kunde inte bli bättre efter som han var helt naken och underbart nyduschad samtidigt som jag var både sminkad och lite uppklädd. Perfekt läge att ge honom lite cfnm i alla fall. När jag kom in så drog jag bort duschdraperit tog en handuk i handen och sa att jag ville torka av honom. Han tittade faktiskt lite konstigt på mig efter som jag aldrig har gjort så här förut. I alla fall så stängde jag av vattnet och drog ut honom ur duschen och sen började jag torka och smeka honom lite och han fick stånd direkt. Då kunde jag inte hålla mig längre utan gick ner och började suga honom och jag såg direkt hur kåt han blev. Han brukar oftast blunda när jag går ner på honom under förspel men nu stirrade han verkligen på mig och vi hade riktigt häftig ögonkontakt hela tiden hi hi. Jag sög honom ritigt retsamt och långsamt för jag ville dra ut på det så efter ett tag så bad jag honom sätta sig på toasisten så jag kunde fortsätta och jag måste ha sugit och smekt honom i säkert en halv timme innan jag lät honom komma. Han stönade ordentligt och det var riktigt sexigt att ha makten och kontrollen över honom på det här sättet så det måste jag verkligen göra om fler gånger

Jag kan säga att han såg riktigt nöjd ut resten av kvällen hi hi

Det låter helt underbart! Tjejer som tar för sig när dom är sugna och inte bryr sig om man själv är det (vilket man alltid är såklart.) har alltid varit en riktig dröm. 
Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?