• Anonym (lillajag)

Min sambo gillar cfnm?

Hej alla glada effellare!

Här om kvällen kom jag på min sambo när han porrsurfade och då såg jag att han tittade på en sida med något som kallas cfnm som verkar vara en förkortning för clothed female nude male. Det verkar handla om att påklädda tjejer utnyttjar nakna män. Jag har ingenting emot att han porrsurfar och det vet han men han verkar ändå skämmas lite för det så han stängde av datorn ganska snabbt. När han sov så tittade jag på historiken på datorn och han verkar ha surfat mycket på sidor med cfnm. Vi har ett jättehärligt sexliv men vi har väl egentligen aldrig pratat om vad vi har för sexfantasier faktiskt så jag började fundera om inte det här är sambons sexfantasi?

Nu tänkte jag i alla fall försöka överraska sambon med lite riktig cfnm men jag undrar om det finns någon här inne som har lite tips och erfarenhet om hur jag ska göra för att det ska verka naturligt. Något slags rollspel kanske? Jag har funderat på att överraska sambon i duschen bland annat.
    Någon som har några bra tips?

• Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?
  • Anonym (tipsaren)

Anonym (fevelina) skrev 2009-07-25 23:32:30 följande:

Å, vad härligt, TS! Din kille kan skatta sig lycklig som har en sambo som du!
    Ja, verkligen! Du är helt fantastisk tycker jag

Det är nog rätt att göra det i små steg och prova dig fram. Men klä dig so en school girl, bli kaxig och bestäm över honom och sen gör du det som faller dig in. Njut av makten över honom ? och se till att han tillfredställer dig. Låt honom jobba för att få äran att slicka dig. Och ska du suga så ska han be om det...

Kram!!!
  • Anonym (kille)

Jag är en kille som gillar cfnm, blir så kåt när jag ser en kvinna runka av en man så att sperman sprutar. Det är väl "girl power" som är så upphetsande hon bestämmer när det skall gå och jag gillar även när en kvinna ser en utlösning.

• Anonym (lillajag)

Hej allihopa
    Nu har jag varit lite snuskig igen ha ha
    I går kväll tittade vi på film och myste i soffan när jag plötsligt fick lust att klä av sambon helt naken. Sagt och gjort så efter några minuter hade jag fått av honom alla hans kläder och låg och smekte och runkade honom hi hi. Jag har blivit riktigt retsam mot honom och man ser på honom hur kåt han blir av det och det är jättekul
    Jag tror vi såg tio minuter av den där filmen. Jag var för upptagen med att busa med sambon och till slut kunde han inte hålla sig utan sprutade jättekraftigt så att det kom på väggen till och med ha ha

• Anonym (kille)

Anonym (lillajag) skrev 2009-07-29 14:20:45 följande:

Hej allihopa Nu har jag varit lite snuskig igen ha ha I går kväll tittade vi på film och myste i soffan när jag plötsligt fick lust att klä av sambon helt naken. Sagt och gjort så efter några minuter hade jag fått av honom alla hans kläder och låg och smekte och runkade honom hi hi. Jag har blivit riktigt retsam mot honom och man ser på honom hur kåt han blir av det och det är jättekul Jag tror vi såg tio minuter av den där filmen. Jag var för upptagen med att busa med sambon och till slut kunde han inte hålla sig utan sprutade jättekraftigt så att det kom på väggen till och med ha ha
    Va underbart, såg du själva sprutet.
  • Anonym (lillajag)

Svar till Anonym (kille)

Ha ha ja det är klart jag såg sprutet. Jag började skratta efter som han sprutade så kraftigt men sen berömde jag honom för att han varit så duktig och legat still så länge och låtit mig ha kul med honom

• Anonym (lillajag)

puffar

• Anonym (kille)

Anonym (lillajag) skrev 2009-08-01 19:35:10 följande:

Svar till Anonym (kille) Ha ha ja det är klart jag såg sprutet. Jag började skratta efter som han sprutade så kraftigt men sen berömde jag honom för att han varit så duktig och legat still så länge och låtit mig ha kul med honom
    Jag tycker om när kvinnor ser sprutet speciellt om de runkar av killen. Jag vet inte hur nyfikna kvinnor är att se utlösningar men det skulle vara intressant att höra om kvinnor är det.
  • jonasfotar

Oj vilken spännande tråd!
    Du verkar ju vara en helt underbar tjeje som försöker tillfredsställa din sambos fantasier, å verkar villig på att pröva nya saker...mmm
    Jag kan också tända lite extra på bilder med CFNM ;)
    Vet inte varför, men just känslan att vara naken inför en tjej som blir tänd på mig känns spännande.
    Har alltid gillat att visa upp mitt stånd och sprut för en tjej när jag haft sex. Särskilt de där första gångerna i början av en relation.
    Att bli sådär retsamt avrunkad låter ju helt ljuvligt...grr..bra att du drar ut på det till en halvtimme eller mer.
    Testa även att föra upp ett finger i anus (med glidmedel) på din kille samtidigt som du runkar honom. (eller en sexleksak)
    Testa att fråga honom *(mitt under en sexakt när han är som kåtast) om du skulle kunna få "ta" honom med en strap-on i anus...tror han skulle gilla det ;)
    Ett annat tips är att fråga om du får ta hårtborttagningscreme runt hans anus å pung, å "Frisera" honom där. (När han är naken å du klädd sexigt) Testa sedan att slicka runt det släta å nyduschade anuset samtidigt som du runkar honom!
    Skall bli himla spännande att följa denna tråden...hihi!
    Lycka till / J

• Anonym (tipsaren)

Hej, TS!

Har varit på semester och inte kunnat logga in. Härligt att du gått vidare och gjort fler sköna saker med din pojkvän. Stunden i soffan låter ju helt underbar för er bägge.

Jag upprepar att jag tycker att du är en väldigt fin flickvän som försöker uppfylla hans fantasier på det här sättet.

Fortsätt ? och uppdatera tråden...!

kram

• Mr Espresso

Ja det är tur att vi alla har olika böjelser inom sex

Anonym (lillajag) skrev 2009-07-22 19:05:15 följande:

Hej alla glada effellare!Här om kvällen kom jag på min sambo när han porrsurfade och då såg jag att han tittade på en sida med något som kallas cfnm som verkar vara en förkortning för clothed female nude male. Det verkar handla om att påklädda tjejer utnyttjar nakna män. Jag har ingenting emot att han porrsurfar och det vet han men han verkar ändå skämmas lite för det så han stängde av datorn ganska snabbt. När han sov så tittade jag på historiken på datorn och han verkar ha surfat mycket på sidor med cfnm. Vi har ett jättehärligt sexliv men vi har väl egentligen aldrig pratat om vad vi har för sexfantasier faktiskt så jag började fundera om inte det här är sambons sexfantasi?Nu tänkte jag i alla fall försöka överraska sambon med lite riktig cfnm men jag undrar om det finns någon här inne som har lite tips och erfarenhet om hur jag ska göra för att det ska verka naturligt. Något slags rollspel kanske? Jag har funderat på att överraska sambon i duschen bland annat.Någon som har några bra tips?
Svar på tråden Min sambo gillar cfnm?