USA tråden.
Vanliga Pampers tycker jag funkar bra har, men nagra pull ups som funkar har jag annu inte hittat. Speciellt inte till natten till en snart fyraaring som ar stor som en snart femaring. Fast det finns nog inte i Sverige heller...
Vanliga Pampers tycker jag funkar bra har, men nagra pull ups som funkar har jag annu inte hittat. Speciellt inte till natten till en snart fyraaring som ar stor som en snart femaring. Fast det finns nog inte i Sverige heller...
Charly: Med start om tva veckor och nagra veckor framover har jag lillan mandagar och fredagar. Har ni nagon mammatraff da, mojligtvis? Vill ju garna vara med (antligen!).
Usch, vad skyldig jag kanner mig just nu. Jag skallde pa Elliot eftersom hanvar sa konstig och absolut inte ville samarbeta nar vi skulle gora oss i ordning for att ga ut. Plotsligt ser jag att det borjar droppa blod ur nasan pa honom och han blev helt hysteriskt radd. Han hade blott i natt ocksa, sa jag borde ju fattat att det kunde handa igen. Nu kanner jag mig som varldens samsta mamma! Fast nu ar blodet i alla fall upptorkat, Elliot lugn och jag ocksa.
Ar det nagon av er som bojkottar Whole Foods pga detta?
online.wsj.com/article/SB20001424052970204251404574342170072865070.html
Jag har pa kort tid mott tva personer som ifragasatt varfor jag fortfarande handlar dar (enkelt: var annars kan jag hitta organic soy youghut haromkring???). Men jag tycker faktiskt att han har ratt till sin egen asikt, och ser ingen anledning att bojkotta affaren bara for att jag inte haller med. Skulle man bojkotta alla foretag vars CEOs filosofi man inte haller med om skulle man inte kunna gora mycket. I konsekvensens namn borde samma personer som bojkottar WF ocksa bojkotta t ex bensinbolagen och lakemedelsforetagen. Men da skulle de val behova gora en iuppoffring pa riktigt...det ar ju lattare att ga och handla nagon annan stans och sla sig for brostet for hur rattfardig man ar an att ga till fots till affaren.
En annan grej, Snissi. Om pappan gar med pa det sa skulle allt formodligen bli lattare om ni gifte er aven om ni inte tankt leva tillsammans resten av livet. Kanske ingen perfekt losning, men anda.