Gliimma skrev 2009-08-21 23:05:03 följande:
Dec Ember skrev 2009-08-21 22:53:32 följande:
Den risken kan inte vara stor då man inte erbjuds något fostervattenprov. Men det är skit samma. Min son är fullt frisk utan några allergier, han har aldrig skadat sig värre än något annat barn, och han är enligt mig och många andra en smart 3 åring och han är fortfarande i liv efter 3 år, allt annat skiter jag blanka fan i (om man får uttrycka sig så?). Det är ju konstigt att alla fördommar ska ske genom nätet, kan ingen bara spontant säga det Irl? Kom fram och tala om vilken dålig mamma jag är på stan eller i mataffären, hur fel det är att få barn när man är ung? Ni måste väl göra mig en tjänst om ni säger det, så jag inte får fler barn med lågt Ig? ;)
:) Ingenstans har jag kallat dig för en dålig mamma. Tråkigt att du uppfattar statistik som en personlig förolämpning. Jag gav ditt inlägg till Undret Gilan lite fler nyanser och det var inget påhopp mot dig. Jag känner inte dig och kan därför inte veta hur du är som förälder. Försök sluta se denna tråd som ett påhopp på dig (och andra unga föräldrar) för så vitt jag kan läsa har väl övervägande del av skribenterna här inte alls hoppat på vare sig dig eller någon annan.