Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Stargirl skrev 2009-08-16 08:39:35 följande:
    Men då.....sidfördelningen blev ju helt knasigt....såg inte alls ut på det viset när jag gjorde inlägget
    Äsch! Snyggt jobbat i alla fall.
  • Puffig Pingla
    Sandra G skrev 2009-08-16 16:47:18 följande:
    Behöver ett snabbt svar. Ska precis till att köpa en Light cotton embroided dark blue, långärmad. Men vilken storlek ska jag ta? Är väl vanligtvis en M
    En M = storlek 2. De är dock liiiite större i storleken än den normala mollyn så är du en liten medium kan den bli stor.
  • Puffig Pingla
    Frusna flickan skrev 2009-08-17 11:27:22 följande:
    Svar från ajabajakids ang T88 klänningen och skärpet:"Angående klänningen så ingår skärpet! Min kollega har bara skrivit fel på hemsidan! Otroligt synd att det meddelandet nått så många :( Ha en fin dag Mvh Ulrika ajabajakids"
    Åh, är det så? Jag bangade att köpa den pga att skärpet inte kom med.
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-08-18 00:08:58 följande:
    Om man nu har de åsikterna som anonym har, varför går man då in på en renodlad OM-blogg? Och om man nu av misstag hamnade där... måste man kommentera?Låt det rinna av dig :)Jag tycker att du var supersnygg i din outfit idag!
    Gahaaa! Jag blev så f-b när jag läste kommentaren på blogget så jag höll på att lägga in ett riktigt bitchigt inlägg. Sen tänkte jag att lilla Sommarbebben inte ska få skit för att jag ryker i taket. La in en mer subtil och lagom bitter kommentar.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2