Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Kajsan skrev 2009-08-19 22:30:31 följande:
    Ja alltså smala jeans, typ stuprör.
    Funkar definitivt över stuprör. Såg tom ok ut på mig som är en full 4a. Däremot var inte jag och alla volanger överens.
  • Puffig Pingla
    Frusna flickan skrev 2009-08-19 22:59:13 följande:
    Tack! God natt!Och tack någon för tips om 327  blått  Åkersberga! (Blir dock lte långt Min kära syster får skylla sig själv när hon inte hugger direkt.
    Finns på NK oxå. Tror att de skickar. Fanns iaf en stor hög i måndags.
  • Puffig Pingla
    HardcoreHunny skrev 2009-08-21 00:26:03 följande:
    Henne har jag oxå haft kontakt med då hon säljer en lovely knit som jag e sugen på...Men även här var det svammel om att hon e i USA, lr snarare påväg hem nu & att kläderna kommer om en vecka... Skulle som sagt vara hennes systers butik hon säljer ifrån, men jag fick inte heller något namn på det...Frågade även 2gånger om jag kunde få komma & hämta plagget isf posten, men inget svar alls på den frågan...Så min magkänsla säger NoNo!! Inte handla av henne.....men det e allt jag har att gå på...
    Jodå, hon säljer äkta grejer men till hiskeligt överpris fläckvis. Hon blev tidigare avstängd på Tradera pga hon sålde höstkollektionen innan den kommit ut.

Bina har mailat lite med henne. Och jag har stämt av måtten på en av mina gamla, gamla koftor  (hon sålde en likadan) och de stämde klockrent.

Men som sagt, vill man handla där får man vara beredd på att betala mucho. Men några kopior är det nog inte tal om.
  • Puffig Pingla
    Sommarbebben skrev 2009-08-21 11:11:23 följande:
    Då måste jag ju vara så fräck att jag lägger upp en länk till min blogg oxå:mollyflickan.blogspot.com/stargirl - du får gärna lägg till den i TS när du får möjlighet!Tack!
    Så snygg du var i din Kyoto. Har inte alls tittat noga på den innan men blev helt såld när jag såg din. Jättesnyggt!
  • Puffig Pingla
    freemind skrev 2009-08-21 12:09:01 följande:
    Jag har inventerat mina ullkoftor idag inför höst/vinter. 10 stycken bodde det i garderoben. Men vad jag såg nu när jag tog ut dem var att de är , med något undantag, väldigt dämpade färger på dem. Måste shoppa någon/några koftor som sätter lite färg på tillvaron mollyist.blogspot.com/
    Vilken fin samling. Men jag är lite feg för dem i ren ull. De är många gånger så tjocka att jag skulle få värmeslag av dem.
    Men en long cardigan blir det nog för mig förr eller senare.
  • Puffig Pingla
    SooJuicy skrev 2009-08-22 10:16:31 följande:
    Ångrar att jag inte köpte fler såna, hadevelat ha i grått. Inte lika förtjust i höstens modell där man ser ut som ett inslaget halvporrigt paket.
    *asg* utmärkt liknelse.

Har också ett par IJ som jag funderar på om de inte borde luftas idag. Men det kanske är lite varmt att shoppa med fodrade stövlar nu...
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2