Jool76 skrev 2009-09-14 16:45:22 följande:
OMG OMG OMG!Igår var jag och maken på lite shoppingrunda. Jag provade massa Odd Molly plagg (så klart). Bestämde mig för att en V-neck i Almost black skulle få följa med hem.Jag provade även, åter igen, Hearted tunic som jag sedan tidigare är kär i. Denna gången provade jag den i Almost Black, som jag tidigare inte sett
IRL. ( Fru Vanheden....! ) Jag bad maken titta och vi konstaterade hur fin den är. Jag suckade och sa att det inte går, jag måste motstå - jag har shoppat så mycket och den är för dyr. Jag bad honom hålla den tills jag kom ut ur provrummet och kunde lägga tillbaka den. När jag kommer ut har han lagt den över armen. Jag sträcker mig mot den, han säger - "Nej, du får den av mig!" (vi har inte helt gemensam ekonomi, shoppingen sker från våra egna konton)Jag försökte övertyga honom om att det var helt galet, men lyckades inte. Det känns fortfarande helt galet, men den är såååååå fin och jag är såååååå glad och tacksam!
*svimmar*
Är det ok att jag lever genom dig ett tag? Shit vad najs!
Maken älskar OM på mig men han älskar inte att köpa det till mig. Vad gör jag för fel någon????
....eller jooooo.... han gav mig ju faktiskt en everyday long cardigan i somras...