• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • gambia90

Åhh var tvungen att lägga ut min 100 gr frill cherry på T (det är ju så jädrans jobbigt och struligt med returer). Jag fick både den och i almostblack från minzo men cherryn är inte riktigt jag......

Hämtade även ut den där long cardigan i royal. Jag trodde de skulle vara större, längre liksom.Jag skulle absolut inte gå ner en storlek för det där är ju en tröja som skall vara stor och mysig, lite oversize.

• Ugglan71

Skrutteruttan: vilka fina outfits du har

• fru vanheden

Tjohoo, hade min spoiler tank i royal i lådan när jag kom hem nu på middag och avier att hämta ut på jacka 112 i powder och min revolution blouse i powder
    Så fast jag inte ännu har fått min makeout blouse i chocolate blev blir det ändå en fin fin helg

Har royalen på mej nu och jisses så fin den är!!

Kram på er alla ursnygga tjejer här..Nu måste jag försöka hålla mej lite borta i helgen i alla fall hur svårt det än är..
    Mannen får ju inte tröttna på varken mej eller mina odd molly

dsmammor rules
  • Morty
    fru vanheden skrev 2009-09-04 12:01:15 följande:
    Tjohoo, hade min spoiler tank i royal i lådan när jag kom hem nu på middag och avier att hämta ut på jacka 112 i powder och min revolution blouse i powder Så fast jag inte ännu har fått min makeout blouse i chocolate blev blir det ändå en fin fin helg Har royalen på mej nu och jisses så fin den är!!Kram på er alla ursnygga tjejer här..Nu måste jag försöka hålla mej lite borta i helgen i alla fall hur svårt det än är..Mannen får ju inte tröttna på varken mej eller mina odd molly
    Blev den bra i storlek 3? *tur för mig i så fall*

Ha en skön helg!!!
    Plutten & Pluttan
  • fru vanheden

Hur kunde jag bara glömma...

SooJuicy...Så himla snyggt!!!!! WOW! Jätteläckert var det! Kul att se den kombinationen i verkligheten också så där fick man lite nya tips och det tackar jag för

dsmammor rules
  • Morty
    Stargirl skrev 2009-09-04 11:32:57 följande:
    Nya inköpta kläder och dagens molly i Bloggen!
    Jättefin shopping och fin outfit idag. Den kjolen du har är det en sådan man kan ha året runt? Inte för somrig så att säga? Verkar som en mycket fin och användbar. kjol. Har kikat på den flera gånger på Bubbelroom och haft i varukorgen många gånger men kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska ta.
    Plutten & Pluttan
  • fru vanheden
    Morty skrev 2009-09-04 12:02:47 följande:
    Blev den bra i storlek 3? *tur för mig i så fall* Ha en skön helg!!!
    Haha, ja, den sitter bra...Kanske lite aningens stor men jag tror att 2 hade nog varit aningens liten så denna sitter nog bättre...
    Har den på mej just nu under min lovely knit
    så tack så hemskt mkt för hjälpen *kram*
    dsmammor rules
  • Sandra G

Kan inte bestämma mig om jag ska beställa en Tenfold eller inte. HJÄLP!

• villemina

fru vanheden skrev 2009-09-04 12:06:53 följande:

Haha, ja, den sitter bra...Kanske lite aningens stor men jag tror att 2 hade nog varit aningens liten så denna sitter nog bättre...Har den på mej just nu under min lovely knit så tack så hemskt mkt för hjälpen *kram*
    Åh, kan du inte springa o hämta jackan så jag får höra vad du tycker om den!!! Pliiiiiiis...

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2