• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Stargirl
    Sandra G skrev 2009-09-04 18:51:29 följande:
    Är den stel? Är den inte som Lovely knit?
    Nej, den är ju virkad inte alls på samma sätt stickad som lovely knit. Den är lite stelare. Vet inte om det är rätt beskrivning.
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-09-04 18:53:01 följande:
    Nej, den är ju virkad inte alls på samma sätt stickad som lovely knit. Den är lite stelare. Vet inte om det är rätt beskrivning.
    Vet inte om jag håller med. Bomulls-tenfolden är som du beskriver men den i ull är anorlunda i stickningen vad jag minns. Den är även snävare än bomullsversionen. Jag skulle nog gått upp en storlek.
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-09-04 19:16:31 följande:
    Vet inte om jag håller med. Bomulls-tenfolden är som du beskriver men den i ull är anorlunda i stickningen vad jag minns. Den är även snävare än bomullsversionen. Jag skulle nog gått upp en storlek.
    Aaah, jag har den i bomull. Har ptovat ull varianten och upplevt den likadan men den kanske inte är det. Har använt min bomulls tenfold massor och gillar att den är lite stel.
  • Skrutteruttan
    När jag var ute på Smultrongården i onsdags hade expediten en checkmeanddress i rose, såå fin! Kunde inte låta bli att klicka hem en från Folkart nu...Tänkte att det blir fint att ha scarfen i rose över...Förresten, ni som nyttjade exklusiv vardag-erbjudandet..har ni fått tillbaka mellanskillnaden? Jag ligger fortfarande ute med pengarna, alltså rabatten har jag inte fått tillbaka...Klänningen jag beställde nu tog jag på faktura, då måste väl rabatten dras direkt på den?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • HardcoreHunny

Jag tänkte jaga rätt på ett par snygga stövlar som matchar O.M stilen, inte svarta & inte med förhög klack....har en fot som e lite vissen i tålederna efter en trafikolycka.
    Någon som har några tips?! Å inte gummistövlar...sambon säger att det räcker med 3par!

• Kajsan
    Skrutteruttan skrev 2009-09-04 19:38:31 följande:
    När jag var ute på Smultrongården i onsdags hade expediten en checkmeanddress i rose, såå fin! Kunde inte låta bli att klicka hem en från Folkart nu...Tänkte att det blir fint att ha scarfen i rose över...Förresten, ni som nyttjade exklusiv vardag-erbjudandet..har ni fått tillbaka mellanskillnaden? Jag ligger fortfarande ute med pengarna, alltså rabatten har jag inte fått tillbaka...Klänningen jag beställde nu tog jag på faktura, då måste väl rabatten dras direkt på den?
    Ja jag beställde också just den på faktura, och rabatten var avdragen när fakturan kom.
    Nu blir det en retur eller en swapp kanske för den var på tok för liten för mig.
    Jo just det!
  • 82an
    Skrutteruttan skrev 2009-09-04 19:38:31 följande:
    Åh, bra val! Den är jättefin och skön! Är så nöjd med min "check me andress"
  • betty

Hej tjejer =)

Jag är en tjej som är "nyförälskad" i dessa Molly kläder.
    Äger inte ett endaste plagg, men har sedan förra året drömt om denna parkas, fanns i grönt, blått och vitt tror jag.
    Har skummat igenom tråden och det låter på er som att det kommer en ny i år igen?!
    Blir så himlans glad om någon vill ge mig lite mer info eller länka till var jag kan hitta det.
    Tror jackan heter 738a?

• Duntoffla

God kväll tjejer!

Äntligen helg! Underbart! Sitter här med ett glas rödtjut och är sugen på att shoppa.

Skrutteruttan- Vad fin cherryn är i BT! ÄR sugen på en till Lovely knit men ull funkar bara inte.

Vem undrade om Summer of 2007? jag har strl 2 i mina och jag har 2 i det mesta annat också. Tycker de är normala

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2