• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • NewYorker

Jag kunde inte hålla mig ...
    Köpte makeoutblouse i rosa + velour frill dresstunic i almost black idag. Båda är helt fantastiska, jag är kär.

Fick dessutom tre för mig nya OM-plagg genom en lyckad swap - så det känns otroligt lyxigt!

Jag ska däremot till OM-butiken imorgon med en reklamation. Köpte två lovelove tees där, och efter en tvätt (i tvättpåse och i handtvättsprogrammet) har sömmarna vridit sig ett halvt varv.

Sånt kan ju hända, det är säkert inga problem.

Måste bara försöka hålla mig från källaren då ...

• Duntoffla

Go kväll!

Sommarebebben- Gillade din kombo. Vill ha fler longtops, de är supersköna!

Sitter här och packa Tradera-paket. Trist men kul med mer Molly-pengar.

Jompa- ser att din frill också får vandra vidare Jag tyckte faktiskt också att jag såg gravid ut i den. Tror det berodde mkt på att den var rätt kort. En längre tunika med volym är lite bättre. Nu slutade liksom blusen vid höften precis.

• Sara Mia
    Snova skrev 2009-08-17 16:55:10 följande:
    den finns ju i chalk nu!Ny fråga:Vet nån om den fanns i chalk i våras? För visst var mönstret annorlunda då? Fjärilar bl.a. har jag för mig.
    Snova: Vårens makeout blouse med fjärilar verkar finnas kvar i chalk på www.lejonhuset.se fortfarande. Tyvärr verkar det också vara fullt pris (999 , men man kan ju alltid ringa och kolla om man är intresserad. Strl 2 och 3 ska finnas enl. dem. det borde vara dags för dem att sätta ner priserna lite kan man tycka.
  • Duntoffla
    alias skrev 2009-08-17 22:17:07 följande:
    Jag kunde inte hålla mig ... Köpte makeoutblouse i rosa + velour frill dresstunic i almost black idag. Båda är helt fantastiska, jag är kär. Fick dessutom tre för mig nya OM-plagg genom en lyckad swap - så det känns otroligt lyxigt! Jag ska däremot till OM-butiken imorgon med en reklamation. Köpte två lovelove tees där, och efter en tvätt (i tvättpåse och i handtvättsprogrammet) har sömmarna vridit sig ett halvt varv. Sånt kan ju hända, det är säkert inga problem. Måste bara försöka hålla mig från källaren då ...
    Åh, låter som massa fint! Trist med t-Shirtsen Man kan ju tycka att de borde hålla.
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-17 22:20:17 följande:
    Go kväll!Sommarebebben- Gillade din kombo. Vill ha fler longtops, de är supersköna!Sitter här och packa Tradera-paket. Trist men kul med mer Molly-pengar.Jompa- ser att din frill också får vandra vidare Jag tyckte faktiskt också att jag såg gravid ut i den. Tror det berodde mkt på att den var rätt kort. En längre tunika med volym är lite bättre. Nu slutade liksom blusen vid höften precis.
    Och jag hann nte med att buda på den rosa som jag är kär i.. Kom hem en halvtimme för sent
  • Sara Mia

Nu säger jag godnatt. Ska upp och skjutsa sonen till uppropet imorgon bitt. Inte så tidigt, men ändå... Vi hörs

• Sommarbebben

Nu skall denna här gå och lägga sig! Tack för alla trevliga kommentarer på bloggen. Det värmde verkligen - tack än en gång.

Nu skall jag lägga mig och sova och drömma vackra Mollydrömmar!

• Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-17 22:25:20 följande:
    Och jag hann nte med att buda på den rosa som jag är kär i.. Kom hem en halvtimme för sent
    Synd! Den som köpte den fick ett bra pris. Hittade ju en i Chalk istället som jag tror passar mig bättre.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2