Odd Molly - för oss inbitna del 2
Odd Molly tråd för oss inbitna
Odd Molly tråd för oss inbitna
Typ ja, varför gå in och läsa en blogg som enbart handlar om Odd Molly kläder om man nu gillar en helt annan typ av kläder? Fattar det inte!
GT och Lindex är helt ok det med, men det är ju lixom inte det som min blogg handlar om. Som du sammanfattade det - idiot - det verkar det finnas gott om!
Men ååh så trist, konstigt att folk orkar skriva sånt, fattar det inte. Att jag köper mycket danska barnkläder o inte köper beg. har jag fått så mkt skit för - bla står jag för större delen av miljöförstöringen här på jorden, men, men.. Hatar folk som avundsjukt kommenterar, sist en sa en sån pryl i min närhet (angående en tredje icke närvarande person som lagt extremt mycket pengar på en grej) så sa jag bara: men så kul för honom om han gillar det. Knäpptyst vid bordet kan jag säga.
Håller med om att man lätt blir lite fartblind när man har hamnat i OM-himmelriket, helt plötsligt tycker man att ett plagg under 1000 kr är billigt!
Men är det inte fler än jag som tycker att den här kollektionen har blivit ruskigt dyr? I alla fall vissa plagg. Som mitt senaste "måste-ha-objekt", velour-dress-frill-tunic, helt underbar men den kostar ju närmre 2000!
Är inte det mycket??
(även fast jag just nu försöker övertala vissa andra att den inte aaaalls är dyr..)
Vilken färg på button down tunikan är snyggast??? Och varför finns varken den eller 327:an i cherry... Nu har jag shoppat idag också, måste nog ge mig nu:). När kommer nästa "släpp"?
Förresten: har ju läst din fina blogg förr, men kopplade inte med nicket här:)
Vad shoppade du?
Ullis 10 skrev 2009-08-17 20:47:34 följande: