Odd Molly - för oss inbitna del 2
Odd Molly tråd för oss inbitna
Odd Molly tråd för oss inbitna
Hallå alla igen!
Längtar till ulljackorna kommer. Behöver en men vill gärna prova först...man vet ju aldrig hur de är över byst och överarmar..
Köpte en buttondown och var lite förvånad över att den var så vansinnigt lång i ärmarna och så var den perfekt över bysten men nästan fladdrig uppe vid halsringningen...Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska behålla den ännu.
Vad använder ni för tvättmedel till era silke/bomullsplagg? Upptäckte att det jag hade hemma inte ska användas till silke. Så vad ska man ha?
Är det någon som tvättat sina livealot i maskin i handtvättsprogram?
Och mer tvättfrågor- är lite nyfiken- hur väl följer ni odd mollys tvättråd? Hittills har jag följt dem men ibland känns det som om de är undermärkta? Jag menar om det är kvalitet på tyg och tråd som används och broderitrådar med hög kvalitet (vilket det borde vara med de priser odd molly tar) så borde de tåla högre temperaturer? 100% bomull och så 30 grader??
Hur gör ni?
Är det någon mer än jag som tycker att Ajabaja är långsamma på att skicka sina ordrar?? De fick pengar i måndags och det har fortfarande inte kommit något paket eller avi...tycker att det alltid tar lite väl lång tid.
Vad roligt det är när folk kommer fram och undrar var man köpt kläderna man har på sig eller tycker att det är snyggt. Fick många komplimanger förra året och får det nu igen! Kul! Det är man ju inte bortskämd med!
Alltså när man har sina odd mollysar på sig. (eller bondelid som jag också gillar)
nick name skrev 2009-08-20 17:35:28 följande: