• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2009-08-20 22:22:02 följande:
    www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Shierling-Coat--NY-ST-3-auktion_9729 6154 Skulle nån tänka sig att köpa ? Just det där med 7 dagars leverans är ju inte alls misstänkt Och sen är det ju så billigt också så det gör ju inget om jman får en kinakopia...
    Ja just det, när Makeoutdressen hon tidigare sålt är en kopia dessutom
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Morty
    isako skrev 2009-08-20 22:01:31 följande:
    Ööööö är hon go eller?? Fan nästan dubbla priset juh www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Fall-09-chalk-tunika-NY-ST-4-auktion _97187977 Inte min osv osv..
    In their dreams....

Har du fått tag på Light Cotton Emb. i blått?
    Plutten & Pluttan
  • Mamma till N o N
    Morty skrev 2009-08-20 21:45:40 följande:
    Grattis till att du blev antagen till högskolan! Håller med, då är man väl värd något/några OM plagg.
    Tack!! {#lang_emotions_flower}
  • isako
    Morty skrev 2009-08-20 22:22:54 följande:
    In their dreams....Har du fått tag på Light Cotton Emb. i blått?
    Har span på T I värsta fall får jag jaga sen. Såå fin. Men hua vad dyr spolier underdressen är.. skulle vilja hitta en budgett variant tillsvidare. Får bli nästa månad. Har ju shoppat mig fattig på OM o Molo denna månaden
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Duntoffla
    Mamma till N o N skrev 2009-08-20 22:26:08 följande:
    www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Shierling-Coat--NY-ST-3-auktion_9729 6154 Från samma säljare... Är verkligen den här äkta?? Finns inget likn. på OMs hemsida *inte min auktion såklart*
    isako skrev 2009-08-20 22:01:31 följande:
    Ööööö är hon go eller?? Fan nästan dubbla priset juh www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Fall-09-chalk-tunika-NY-ST-4-auktion _97187977 Inte min osv osv..
    Hittar inte någon av annonserna...
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-08-20 22:05:56 följande:
    Ah, fast den är ändå roligare än den jag har Dessutom är min högre och smalare. Ska nog kika på Ica nästa gång. Sitter och velar ang att köpa den blå 329:an eller inte. Borde kanske prova den IRL istället.
    Det är ju rätt skönt att prova irl faktiskt. Men man har samtidigt blivit bekväm av att sitta och klicka och köpa via nätet och sen dimper det ner ett trevligt paket i brevlådan.
    Jag valde att handla T88 Smock via nätet för jag helt enkelt inte får tiden till att åka till affären och vet att barnen inte tycker det är så skoj när jag ska prova, prova, prova.... Men om den inte passar så åker jag in till stan och bytar den tror jag och DÅ ska jag passa på att prova lite olika OM tror jag. För få ett hum om vilka storlekar som jag kan ha. Oj, massa svammel från min sida. Sorry.... {#lang_emotions_embarassed}
    Plutten & Pluttan
  • Kajsan

Sök på odd molly coat så får ni upp den.

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2