• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • triathlet
    Duntoffla skrev 2009-10-15 22:28:44 följande:
    Gillar någon kvinna Claes Ohlson? Får huvudvärk bara jag går förbi affären. Tack! Ja, det är det enda som jag MÅSTE ha ur vinterns kollektion och så verkar det inte som om någon tar hem den i rätt färg
    Haha, ja det är mördande tråkigt! För att inte tala om elektronik och mobiltelefoner. Blörk!
    Surt - och typiskt med kjolen. Hoppas i alla fall du får ett besked snart.
  • Jool76
    AnnaH skrev 2009-10-15 19:27:01 följande:
    Törs jag säga att det är skönt att se att jag inte behöver ha ångest för att jag inte bor närmare Göteborg???Idag kom i.a.f min fina och gudomligt sköna Glazing Check Dress #146. Mycket finare i verkligheten än på bild. Trodde ärmarna skulle vara vidare än de är (spinkig modell på bilderna?) och att den skulle upplevas skrikigare i färgen men den är helt perfekt. Lite stor över min lilla byst är väl enda nackdelen men jag vågar inte gå ner på en 0:a för den skulle nog bli tajt i ärmarna. När det blir dags för amning kommer den sitta som gjuten i.a.f. Bilder i bloggen!Imorgon ska jag se om jag kan lägga vantarna på en grå Everyday Long Cardigan #336. Såg den inne i stan idag men hade inte tiden eller pengarna just då. Ska ringa dit när de öppnar. Den är ju inte helt lätt att få tag i längre tyvärr så det är väl bara till att passa på även om det blir vatten och bröd en vecka framåt.
    Åh, den var jättefin på dig! Jag skulle också vilja ha en, eventuellt i den galna färgen orange - har alltid gillat orange! Vill prova den - måste söka upp den!
  • Anna Paulita
    triathlet skrev 2009-10-15 22:28:03 följande:
    Förresten! Skulle någon vänlig stockholmskännare kunna berätta var PK-huset ligger?Har ju läst så mycket gott om Mathilde att jag inte vill missa det!Har slagit på Eniro och Hitta med det ville sig inte alls.
    Typ vägg i vägg med NK. Om du vet vart det ligger?
  • Frusna flickan

Anna H: (var det va?) Jättefin i glazing check dress. Jag klickade hem en i stl 3 efter att jag tittat på dig. Det får blir en omprioritering i garderoben helt enkelt. In med två från vinterns kollektion (då tänker jag också på voilen som kom häromdagen) och ut med två gamla. Eller ja, inte så gamla... Från höstens Så nu blir det två rutiga klänningar i garderoben i alla fall. Kommer väl spy på rutor till slut.

• Jool76

Frusna flickan skrev 2009-10-15 22:52:00 följande:

Anna H: (var det va?) Jättefin i glazing check dress. Jag klickade hem en i stl 3 efter att jag tittat på dig. Det får blir en omprioritering i garderoben helt enkelt. In med två från vinterns kollektion (då tänker jag också på voilen som kom häromdagen) och ut med två gamla. Eller ja, inte så gamla... Från höstens Så nu blir det två rutiga klänningar i garderoben i alla fall. Kommer väl spy på rutor till slut.
    Beställde du en rosa också?
  • triathlet
    Anna Paulita skrev 2009-10-15 22:48:32 följande:
    Typ vägg i vägg med NK. Om du vet vart det ligger?
    Toppen! Tack snälla!
    NK hittar jag till!
  • Mabimao

Frusna flickan skrev 2009-10-15 22:52:00 följande:

Såg auktionen.....jag vill haaaaaaaaaaaaa!
    Men är snarare i swapmood......
  • Frusna flickan
    Jool76 skrev 2009-10-15 22:52:51 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-10-15 22:52:00 följande: Beställde du en rosa också?
    Japp! Vågar mig inte på mer orange just nu eftersom jag inväntar en skrikigt härlig orange velourklänning från campadre. Och jag ääälskar ju rosa. Och vet att det är en färg som passar mig bra. Får alltid mest komplimanger i rosa av någon anledning.
  • jojoa75

alpacca hoodly knit jacket (den som finns nu i brunt, vitt o cherry) har den funnits med i tidgare kollektioner också?
    Den hade jag gääärna velat ha i almost black eller grått..

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Frusna flickan
    Mabimao skrev 2009-10-15 23:06:35 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-10-15 22:52:00 följande: Såg auktionen.....jag vill haaaaaaaaaaaaa!Men är snarare i swapmood......
    Inte jag.. Måste sälja för att finansiera det nya. Och det tar ju ett tag innan man vet vad som bara hänger Tänkte också att det är mer magplats i glazing check dress än i velourklänning då det är mer vidd i kjolen.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2