• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • oOrosamarängerOo
    EJLM skrev 2009-10-17 18:24:02 följande:
    hej alla fina mollyvänner=)Jag måste verkligen be er om hjälp nu för jag börjar bli desperat, hehe...jag verkligen vill, nej, Måste ha den här tunikan: 34 a i höstcollektionen. I strlk 0.vet någon av er hur jag ska bära mig åt för att få tag på den?? den är i chalk med volangkant uppe och nere i aprikosfärgat. En underklänning.Snälla snälla snälla snälla...kram Erica
    Du menar den här va? Underdress A. Vet inte om den finns kvar i nån webbshop, men tror både NK och OM butiken har den. Ring och hör!
    topnotch
  • Puffig Pingla
    Frusna flickan skrev 2009-10-17 19:51:47 följande:
    Den 34a har jag sett live på en kvinna. Den var så himla mycket snyggare än vad den ser ut på bild. Hon hade beige uggs till och en kort cool jenasjacka med trekvartsärm och superfina armband i silver. Hon var nog runt 50 och URSNYGG!! Allt tillsammans på henne var bara helt perfekt. Den som ändå ser ut så om 15 år (eller kunde haft den kroppen nu kanske...) Jag har för mig att jag har sett den i någon webshop men jag minns ej vilken.........
    Ahaaaaaaaa... *garvar* jag tolkade det som en storlek 34.

Milk and honey har i alla fall haft den. De kanske har kvar en 0a i sin vanliga butik. Ring och hör med dem.
  • MammatillO

Någon som vet om noblesse coaten är liten i storleken och framför allt om den är snäv vid axel och rygg parti?

• Duntoffla
    MammatillO skrev 2009-10-17 20:05:30 följande:
    Någon som vet om noblesse coaten är liten i storleken och framför allt om den är snäv vid axel och rygg parti?
    Jag har som sagt provat den i både 3 och 2. Har normalt 2 i mina överdelar. (har breda axlar och liten byst). På mig satt 2:an helt klart snyggast. Med förutsättningen att man inte har tokmycket på sig under. 3:an funkar med tjockare tröjor men då blev den på mig för stor i ryggslutet (pösig liksom)
  • MammatillO

Hahaha snacka om att jag har guldfisk minne

Har du någon erfarenhet av Ajabaja kids om man får stå för frakten tillbaka om nu 2.an inte passar mig ?

Duntoffla skrev 2009-10-17 20:09:10 följande:
    Jag har som sagt provat den i både 3 och 2. Har normalt 2 i mina överdelar. (har breda axlar och liten byst). På mig satt 2:an helt klart snyggast. Med förutsättningen att man inte har tokmycket på sig under. 3:an funkar med tjockare tröjor men då blev den på mig för stor i ryggslutet (pösig liksom)
  • Duntoffla
    MammatillO skrev 2009-10-17 20:12:20 följande:
    Hahaha snacka om att jag har guldfisk minne Har du någon erfarenhet av Ajabaja kids om man får stå för frakten tillbaka om nu 2.an inte passar mig ?
    Haha...ingen fara. Inte lätt att komma ihåg allt

Jag har aldrig skickat tillbaka något till Ajabaja så jag vet tyvärr inte
  • MammatillO

Fundilerar också vad ajabaja brukar ha för rea typ 30 eller 50 %

50% skulle inte sitta fel .

Duntoffla skrev 2009-10-17 20:19:32 följande:
    Haha...ingen fara. Inte lätt att komma ihåg allt Jag har aldrig skickat tillbaka något till Ajabaja så jag vet tyvärr inte
  • nick name

Som hos alla webbutiker så får man väl själv stå för returfrakten om det man köpt inte passar?

Ajabaja brukar ha 30-50% rea på gamla kollektioner. Först 30% och sen efter tag blir det 50%.

• MammatillO

Tex Brandos har fri frakt tillbaka om en vara inte passar.

nick name skrev 2009-10-17 20:30:24 följande:

Som hos alla webbutiker så får man väl själv stå för returfrakten om det man köpt inte passar?Ajabaja brukar ha 30-50% rea på gamla kollektioner. Först 30% och sen efter tag blir det 50%.
  • nick name
    MammatillO skrev 2009-10-17 20:31:32 följande:
    Tex Brandos har fri frakt tillbaka om en vara inte passar.nick name skrev 2009-10-17 20:30:24 följande:
    Då är nog de undantaget som bekräftar regeln, som man säger.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2