• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-10-16 22:26:26 följande:
    Den rosa. Jag kan inte fatta att inte någon tar in storlek 3. Den storleken måste väl vara rätt vanlig?
    Ja, verkligen skumt...... Är så trist när man verkligen vill ha något också är det ingen som tar in det!!!
    Pluttan & Plutten
  • jojoa75
    {#lang_emotions_heart}Duntoffla skrev 2009-10-16 22:37:14 följande:
    Will do
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • triathlet

Skuttar!
    Precis hemkommen från en heldagsövning i huvudstaden. Med mig hem kom Pow Jacket (äääääntligen), Pow-byxorna och en grå first lady (nope, jag är inte så färgglad... ). Och lite annat smått och gott av andra märken än OM.
    Vilken UNDERBAR butik Mathilde i PK-huset är! Har inte varit där tidigare och det var inte mycket i butiken som inte var av intresse. Vilken guldgruva!

• Morty
    triathlet skrev 2009-10-16 22:48:17 följande:
    Skuttar! Precis hemkommen från en heldagsövning i huvudstaden. Med mig hem kom Pow Jacket (äääääntligen), Pow-byxorna och en grå first lady (nope, jag är inte så färgglad... ). Och lite annat smått och gott av andra märken än OM. Vilken UNDERBAR butik Mathilde i PK-huset är! Har inte varit där tidigare och det var inte mycket i butiken som inte var av intresse. Vilken guldgruva!
    Vilken härlig dag du haft!! Massa fint du fick shoppat.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Skuttar! Precis hemkommen från en heldagsövning i huvudstaden. Med mig hem kom Pow Jacket (äääääntligen), Pow-byxorna och en grå first lady (nope, jag är inte så färgglad... ). Och lite annat smått och gott av andra märken än OM. Vilken UNDERBAR butik Mathilde i PK-huset är! Har inte varit där tidigare och det var inte mycket i butiken som inte var av intresse. Vilken guldgruva!
    Åh förresten, vad kostar Pow byxorna? Ett habegär kommer krypandes här hos mig tror jag.....
    Någon som vet på rak arm vilken webshop de finns i? {#lang_emotions_dreamer}
    Pluttan & Plutten
  • Duntoffla
    Åh, najs shopping!

Gillar också Mathilde
  • triathlet
    Morty skrev 2009-10-16 23:08:53 följande:
    Åh förresten, vad kostar Pow byxorna? Ett habegär kommer krypandes här hos mig tror jag..... Någon som vet på rak arm vilken webshop de finns i? 
    Byxorna kostade 1795:-.
    De finns hos Ajabaja under Fall också!
    Stretchiga och sköna i en härlig, ganska tunn kvalitet. Ingen stel linning utan resår upptill i sidorna. Så man kan ta en kaka till...
  • triathlet
    Duntoffla skrev 2009-10-16 23:11:43 följande:
    Åh, najs shopping! Gillar också Mathilde
    Sjukt mycket snyggt! Vilka ursnygga boots och stövlar också. Fick hålla hårt i Visa-kortet som redan glödde...
    Ja, det var en riktigt bra dag - måste göra det här oftare!
    Trist med din kjol. Märkligt när butikerna inte tar in av alla storlekar. 3:a måste ju vara jättevanligt!!!
    (Var och nosade på min nyuthämtade angora hood nyss - hur lyckas de få dit den goda doften i alla plaggen? Någon som vet?)
  • Morty
    triathlet skrev 2009-10-16 23:14:31 följande:
    Byxorna kostade 1795:-. De finns hos Ajabaja under Fall också! Stretchiga och sköna i en härlig, ganska tunn kvalitet. Ingen stel linning utan resår upptill i sidorna. Så man kan ta en kaka till...
    Tack!
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2