• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Blossom1
    Tramsing skrev 2009-10-16 17:37:49 följande:
    Köpte två jackor på Campadre (Odd Molly kampanj. Den skulle komma på måndag. Fick nu mail att jag inte får jackorna (en till mig o en till dottern), p.g.a att Odd Molly räknat fel. De har visat att jackorna fortfarande fanns i lager, men felräknat. Många av oss är nu jättesura. Otroligt dåligt av Odd Molly.Jag hade betalat jackorna inom 15 minuter in på kampanjen.Ngn annan som råkat ut för detta?
    Vilken kappa gällde det? Jag köpte en melton coat i beige och jag har inte fått något mejl ännu...
  • Sara Mia
    One skrev 2009-10-16 17:04:50 följande:
    Fick hem min voile tassel blus idag. Uujujuj vad stor i storleken den var! Får se vad jag gör med den!Men jag undrar - ni som också köpt den- vad står det på baksidan på era, broderat längst ned?Undrar eftersom min verkar vara felstavad...ja ni läste rätt...eller ska det vara det tro....lite knas..
    Det har jag råkat ut för på en blå/vit 327:a som jag köpte i min lokala butik. När jag kollade här på tråden hade ingen annan samma tokiga stavning på sina. Jag gick tillbaka till butiken och bad att få lämna tillbaka den (irriterade mig på detta). Tyvärr fanns ingen ny att byta till, men så fick det vara. Jag köpte andra OM-plagg istället. I butiken menade man att det kunde vara så ibland och verkade som om det tyckte det var OK. Jag tror tom. att de hängde tillbaka den för försäljning igen. Tyckte jag såg det i ögonvrån när jag gick.
  • One

På min tassel blus står det Welcome insibe my imagination lab...Inte så kul: de har vänt på bokstaven d till ett b alltså...det vill jag inte ha!

Suck! Återigen...var är kvalitetskontrollen...vem granskar plaggen innan de godkänns? Är det någon som gör det överhuvudtaget- ens stickprov???

Japp, då mailar jag Folkart då....vill ha en som är korrekt: och så passar jag på att byta storlek också tror jag!

• Morty
    One skrev 2009-10-16 21:01:55 följande:
    På min tassel blus står det Welcome insibe my imagination lab...Inte så kul: de har vänt på bokstaven d till ett b alltså...det vill jag inte ha! Suck! Återigen...var är kvalitetskontrollen...vem granskar plaggen innan de godkänns? Är det någon som gör det överhuvudtaget- ens stickprov??? Japp, då mailar jag Folkart då....vill ha en som är korrekt: och så passar jag på att byta storlek också tror jag!
    Åh så trist. Hoppas du får en rättstavad istället.
    Pluttan & Plutten
  • One

Jaha, nu har jag mailat folkart. Hoppas de är snabba på att svara....suck jag blir så tröööött på dessa kvalitétsmissar....

Har annars hunnit få allt jag beställde

Voile short dress i chalk var jättefin! Lite synd att den är så kort..skulle varit en dm till så hade den varit perfekt. Vore kul o se hur ni andra matchar den med andra kläder.

Hearted tunic i chalk var precis så underbar som ni andra sagt. Wonderful! Passar till näst intill allt i garderoben! Me love! Storleken stämde jättebra.

Deirdres dress i royal...jag går i kras: helt enkelt underbar!! Nytt favvisplagg! Det är den del som nämnt att tyget mer påminner om frottetyget som sommarstrandklänningen var i. Stämmer icke! Själva tyget är vanlig velour. MEN trycket gör att det blir lite strävt (på utsidan), därav känslan av frotté! Hur som helst: kanonklänning som jag kommer använda jättemycket! Jättenöjd att jag inte valde hooded tunic istället. Den här är finare! (tycker jag!)

Nu är jag fattig men glad. Och nu blir det inget mera- nada- på läääänge, har jag bestämt att jag ska försöka med.

• One

Glad...bortsett då från detta med tassel toppen då...men jag hoppas att folkart är snabba. De brukar ju vara serviceminded.

Sorry att jag spammar tråden...

• 69malin
    One skrev 2009-10-16 21:01:55 följande:
    På min tassel blus står det Welcome insibe my imagination lab...Inte så kul: de har vänt på bokstaven d till ett b alltså...det vill jag inte ha!Suck! Återigen...var är kvalitetskontrollen...vem granskar plaggen innan de godkänns? Är det någon som gör det överhuvudtaget- ens stickprov???Japp, då mailar jag Folkart då....vill ha en som är korrekt: och så passar jag på att byta storlek också tror jag!
    Jag tittade på bilderna på Odd Mollys hemsida och där står det "lab" så det är nog inte fel eller......
  • fru vanheden

Jag fick hem min pow skirt och den var verkligen urfin och man såg ju såå smal ut i den men den får åka tillbaka....Har nästan inget som passar till den och det ska helst vara något som sitter riktigt tight tycker jag..
    Men idag fick jag äntligen hem min taradiddle i powder som jag hittade på sid and sally som de hade fått hem igen och den är bara så fin på
    På måndag kommer min voile tassel blus i chalk och jag blev lite orolig nu att den kanske ska vara lite stor...*hoppas den passar*
    Igår fick jag min glazing frill top och den var jättefin,,
    Sen är det bara voile short dress i rose som ska komma sen är jag färdig tills nästa släpp

Nu ska jag fortsätta dricka mitt vin och umgås med min man
    //Kram

dsmammor rules
  • Bina
    Tramsing skrev 2009-10-16 17:37:49 följande:
    Köpte två jackor på Campadre (Odd Molly kampanj. Den skulle komma på måndag. Fick nu mail att jag inte får jackorna (en till mig o en till dottern), p.g.a att Odd Molly räknat fel. De har visat att jackorna fortfarande fanns i lager, men felräknat. Många av oss är nu jättesura. Otroligt dåligt av Odd Molly. Jag hade betalat jackorna inom 15 minuter in på kampanjen. Ngn annan som råkat ut för detta?
    urtråkigt verkligen.. de har tydligen strulat förut..
  • Bina

wiee vad fina grejer ni fått hem! Jag har inte shoppat något alls ur vinterkollektionen men däremot två oväntade färger .. tur jag färgade håret så jag kan ha de där godbitarna nu! 327 cherry kom idag.. och så väntar jag nu på underbara revolution blouse i royal.. wiee

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2